Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Порядок надання податкових накладних клієнтам, які є платниками ПДВ
З 1 січня 2015 року ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» видає податкові накладні лише в електронному вигляді.

Такий порядок надання податкових накладних затверджений Законом України від 31.07.2014 № 1621-VII
«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України».

Згідно з п. 201.1. ст.201 Податкового кодексу України (в редакції зазначеного Закону), платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому має дотримуватися визначений законодавством порядок реєстрації електронного підпису тієї особи, що уповноважена платником підписувати документи в електронному вигляді.
 

Документ в електронній формі має юридичну силу за умови, якщо він оформлений із дотриманням вимог Закону України від 22.05.2003 р. № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та Закону України від 22.05.2003 р. № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг».



 

Способи отримання податкових накладних від КИЇВЕНЕРГО в електронному вигляді

 

Шляхом формування електронного запиту до Єдиного реєстру податкових накладних


Для отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, потрібно надіслати в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних.

За цим запитом Ви отримаєте в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді.

Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

За повідомленням Державної фіскальної служби, новий електронний сервіс впроваджується в дослідну експлуатацію з 5 січня 2015 року.


 

Через систему електронного документообігу «M.E.Doc-ІS»


Цей спосіб буде зручним для клієнтів, які використовують програмне забезпечення «M.E.Doc-ІS», що включає модуль «Електронний документообіг» (ЕДО).
 
  Детальніше про «M.E.Doc-ІS»


 
 

Через веб-сервіс «М.E.Doc Onlinе»


Якщо Ви користуєтеся не «M.E.Doc-ІS», а іншим програмним забезпеченням для електронного документообігу, Ви можете отримувати податкові накладні через веб-сервіс «M.E.Doc Online» (medoc-ua.com.ua). Це  онлайн-версія комп’ютерної програми «M.E.Doc».

Веб-сервіс впроваджено в експлуатацію в грудні 2014 року. Він є безкоштовним. Єдина умова — одноразова реєстрація в «M.E.Doc Online» за допомогою наявного у Вас електронного цифрового підпису, виданого акредитованим центром сертифікації ключів.
 
   Детальніше про отримання податкових накладних через «M.Е.Doc Online»
   Інструкція з використання «M.Е.Doc Online» 

 


За довідками звертайтеся, будь ласка:



 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!