Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Особистий кабінет КИЇВЕНЕРГО для юридичних клієнтів
​​


 
Особистий кабінет КИЇВЕНЕРГО для юридичних клієнтів-споживачів електричної енергії - це безкоштовний веб-сервіс, що надає можливість уповноваженому представнику Вашої компанії отримати доступ до всіх даних про фактичне споживання електроенергії, нарахування та розрахунках по особових рахунках Вашого підприємства. Основні переваги веб-сервісу:
 
Зручність — питання, для розвязання яких раніше потрібно було звертатися до центру обслуговування клієнтів, Ви можете вирішити в Особистому кабінеті
 
Безпечність — процедура реєстрації виключає можливість отримання сторонніми особами доступу до інформації Вашого підприємства
 
Доступність — потрібну інформацію за Вашим особовим рахунком Ви можете переглянути через інтернет з будь-якого місця. Особистий кабінет доступний з раннього ранку до пізнього вечора 
 
Особистий кабінет КИЇВЕНЕРГО створений для вирішення питань щодо розрахунків за електроенергію дистанційно (через інтернет).
 
 

В Особистому кабінеті Ви можете:

  1. Вносити показання Ваших приладів обліку;
  2. Переглядати та контролювати всі  нарахування за спожиту електроенергію;
  3. Відстежувати споживання електричної енергії Вашим підприємством за попередні періоди;
  4. Формувати рахунки для сплати за електроенергію та роздруковувати їх у разі потреби;
  5. Перевірити правильність реквізитів Вашої компанії, зазначених у документації ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»;
  6. Зазначати договірні величини споживання електроенергії (ліміти) на рік;
  7. Переглянути встановлені ліміти потужності та споживання електричної енергії;
  8. Надіслати до КИЇВЕНЕРГО запит та отримати відповідь.
 

 

Використання електронного цифрового підпису в Особистому кабінеті


Якщо у Вас є електронний цифровий підпис — Особистий кабінет стане для Вас персональним центром обслуговування, який працює тоді, коли це зручно Вам. 

Окрім функцій, доступних усім зареєстрованим користувачам Особистого кабінету, власники електронного цифрового підпису можуть:
  • підписувати занесені показання приладів обліку та надсилати їх до КИЇВЕНЕРГО;
  • отримувати підписані електронним цифровим підписом з боку КИЇВЕНЕРГО:
  1. рахунок-розшифровку нарахувань щодо активної та реактивної електроенергії за кожною з точок обліку із зазначенням чинного для них тарифу;
  2. інформаційне повідомлення щодо стану розрахунків за всіма видами нарахувань;
  3. акт приймання-передавання товарної продукції;
  4. акт звіряння фактичних обсягів споживання електричної енергії за тарифами, диференційованими за періодами часу (для клієнтів, у яких облік електроенергії диференційований).
 

 

Як зареєструватися в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО

  1. Скачайте бланк додаткової угоди для реєстрації у веб-сервісі «Особистий кабінет КИЇВЕНЕРГО» до договору про постачання електричної енергії, роздрукуйте в 2 примірниках, заповніть, вкажіть  контактну електронну адресу Вашого підприємства, підпишіть зі свого боку і поставте печатку.
  2. Зверніться до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО, в якому обслуговується Ваше підприємство. Повідомте фахівцю центру обслуговування про бажання Вашої компанії обслуговуватися онлайн. Передайте йому обидва примірники підписаної з Вашого боку додаткової угоди.
  3. Додаткову угоду підпишуть з боку КИЇВЕНЕРГО та нададуть Вам код для активації облікового запису в Особистому кабінеті. Крім цього, на вказану Вами електронну адресу буде направлено листа з посиланням для активації облікового запису в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО. Якщо лист не надійшов (в т.ч. його немає у «спамі»), необхідно повторити відправлення листа, заповнивши форму для повторної відправки листа.
  4. Перейдіть за посиланням, зазначеному в електронному листі. На сторінці, що відкриється, введіть код активації, вкажіть логін і пароль, які Ви будете використовувати для входу в Особистий кабінет.
 

Логін і пароль — це секретні слова, які Ви обираєте самостійно. Звертайте увагу які літери Ви використовуєте — великі або маленькі. Регістр літер має значення для входу в Особистий кабінет.



 

Як отримати електронний цифровий підпис


1)   Особа, яка уповноважена у Вашій компанії підписувати документи для ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», має звернутися до будь-якого центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО, в якому обслуговуються юридичні клієнти. З собою потрібно мати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (ці документи знадобляться для реєстрації електронного цифрового підпису). На основі цих документів фахівець центру обслуговування заповнить та подасть заяву на генерацію пакету документів для отримання електронного цифрового підпису.

АБО

Заповніть заяву на генерацію необхідного пакету документів на сайті компанії ЦЕЗАРІС.

2)   Після подачі заяви, на вказану в заяві електронну адресу надійде пакет документів, що включає в себе зокрема:
  • рахунок на сплату за сертифікат електронного цифрового підпису;
  • заяву на отримання сертифіката відкритого ключа;
  • акт про отримання послуг Центру сертифікації ключів;
  • обрану Вами парольну фразу.

3)   Роздрукуйте, підпишіть та поставте печатки на документах, які надійдуть Вам у пакеті документів.

4)   Сплатіть рахунок, що надійшов у пакеті документів.

5)   Відвезіть підписані документи до центру сертифікації електронних ключів, який знаходиться за адресою:
м. Київ, вул. Тропініна, 4/Б або до будь-якого центру обслуговування клієнтів, у якому обслуговуються юридичні клієнти. 

6)   Після сплати рахунку з Вами за вказаним контактним номером телефону зв’яжуться спеціалісти технічної підтримки компанії ЦЕЗАРІС (постачальника сертифікатів електронного цифрового підпису) та допоможуть завершити процедуру активації сертифікату електронного цифрового підпису. 

Вартість використання електронного цифрового підпису протягом 1 року — 168 грн.