Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Я не згоден із сумою заборгованості, що вказана в Особистому кабінеті, та хочу уточнити це питання. Як це зробити?

Якщо Ви не згодні з розрахунками, які бачите у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО на сторінці «Абон.книжка», зверніться до будь-якого центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО. Такі питання зручніше з’ясовувати на особистій зустрічі. 

Обов’язково візьміть із собою документи, що потрібні для ідентифікації власника особового рахунка та звіряння розрахунків. 


Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!