Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Я забув логін і пароль для входу до Особистого кабінету КИЇВЕНЕРГО. Що робити?

Нижче на цій сторінці Ви знайдете відповіді на питання що робити, якщо:

  Ви забули логін чи пароль, але у Вас Є доступ до електронної пошти, зазначеної під час реєстрації?
   Ви забули логін чи пароль, і у Вас НЕМАЄ доступу до електронної пошти, зазначеної під час реєстрації?
   Ви впевнені, що зазначили правильний логін та пароль, але увійти до Особистого кабінету не можете?


 

Ви забули логін чи пароль, але у Вас є доступ до електронної пошти, зазначеної під час реєстрації

У разі, якщо Ви забули логін чи пароль, але у Вас є доступ до електронної пошти, зазначеної при реєстрації — спробуйте відновити свій логін або пароль, скориставшись формою для відновлення логіну та паролю. Якщо ж Ви не можете відновити логін чи пароль, зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки Особистого кабінету: support@mega-billing.com.




Ви забули логін чи пароль, і у Вас немає доступу до електронної пошти, зазначеної під час реєстрації

Якщо Ви забули логін і пароль, які Ви зазначали під час реєстрації/входу до Особистого кабінету КИЇВЕНЕРГО та у Вас немає доступу до електронної пошти, зазначеної при реєстрації, потрібно видалити Ваш старий обліковий запис та зареєструватися у Особистому кабінеті знову.

Для цього зверніться, будь ласка, до будь-якого центру обслуговування клієнтів або зателефонуйте за номером контакт-центру КИЇВЕНЕРГО 1588 (зі стаціонарного) або (044) 202-15-88 (з мобільного) для закриття облікового запису.
 
Якщо Ви зателефонуєте до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО Якщо Ви звернетеся до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО
Фахівець контакт-центру попросить Вас назвати такі дані:
  • номер особового рахунку;
  • адресу;
  • прізвище і'мя та по-батькові власника особового рахунку.
Після цього фахівець контакт-центру закриє старий обліковий запис, і Ви зможете знову зареєструватися у Особистому кабінеті.
Під час візиту просимо Вас мати з собою документи, які будуть потрібні для Вашого обслуговування.
  Фахівець центру обслуговування запропонує Вам заповнити заяву на закриття старого облікового запису в Особистому кабінеті. Після цього він закриє старий обліковий запис, і Ви зможете знову зареєструватися у Особистому кабінеті.
 

Для реєстрації у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму, яку було сплачено за електроенергію за Вашим рахунком.



 

Ви впевнені, що зазначили правильний логін та пароль, але увійти до Особистого кабінету не можете

Якщо Ви впевнені, що зазначили правильний логін та пароль, але увійти до Особистого кабінету не можете, перевірте, будь ласка, чи пройшли Ви процедуру реєстрації до кінця (тобто перейшли по надісланому Вам на електронну пошту посиланню, підтвердивши тим самим правильність Вашої електронної адреси), ретельно перевірте дані, які Ви вказуєте під час входу: логін і пароль. Має значення як мова введення даних (російська, українська, англійська), так і регістр букв (верхній або нижній).
























 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!