Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Мою квартиру/будинок відключили від електропостачання за заборгованість. Як відновити електропостачання?

У разі відключення квартири/будинку від електропостачання за заборгованість, побутові клієнти отримують повідомлення про відключення за 30 днів до дати відключення. У повідомленні зазначається:
  • адреса квартири/будинку, який заплановано відключити,
  • причина відключення — заборгованість та сума заборгованості,
  • адреси найближчих центрів обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО. 

Щоб відновити електропостачання, звертайтеся до будь-якого центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО, де потрібно буде:
  • провести звіряння розрахунків за електроенергію (у випадку, якщо Ви не згодні з сумою боргу);
  • надати квитанцію про сплату заборгованості або укласти угоду про розстрочення сплати заборгованості
  • оформити заявку на повторне підключення (після погашення заборгованості повторне підключення здійснюється безкоштовно).
 
Просимо взяти з собою такі документи:
  1. документ, що підтверджує право власності на житло або право користування житлом певною фізичною особою;
  2. паспорт;
  3. довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;
  4. квитанції про сплату за електроенергію (усі, що маєте);
  5. інші документи, що фіксують стан розрахунків з КИЇВЕНЕРГО (якщо такі документи у Вас є).

Будемо вдячні, якщо, окрім оригіналів, Ви зможете взяти з собою також копії документів — це дозволить пришвидшити обслуговування! 
 

Якщо Ви маєте (або мали в минулому) право на пільгу, також потрібно принести з собою документи, що це підтверджують.

Після врегулювання питання щодо оплати послуг ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», електропостачання
Вашої квартири/будинку буде відновлено.
 

 

Заощадьте свій час!

Щоб скоротити час візиту до центру обслуговування, Ви можете завчасно:

  1. зайти до Особистого кабінету КИЇВЕНЕРГО та ознайомитися з балансом (сальдо) за своїм особовим рахунком. Якщо Ви з згодні балансом (сальдо) — сформуйте акт звіряння (електронну копію акту Ви зможете завантажити на свій комп’ютер). Якщо Ви не згодні з балансом (сальдо), ознайомтеся з розрахунками, щоб побачити де виникли розбіжності. Прояснити ситуацію Вам допоможуть у центрі обслуговування;
  2. сплатіть борг за електроенергію, щоб показати в центрі обслуговування квитанцію про сплату (сплатити борг можна платіжною карткою просто у Особистому кабінеті);
  3. щоб оформити для Вас заявку на підключення електропостачання, спеціалісту центру обслуговування знадобиться квитанція, яка підтверджує, що Ви сплатили за цю послугу. Сформуйте рахунок для сплати послуги з повторного підключення на сайті КИЇВЕНЕРГО та сплатіть його перед візитом до центру обслуговування у відділенні будь-якого банку. 



 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!