Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Що робити, якщо напруга в електромережі нижча або вища за номінальну (220 В ± 10%)?


Багатоквартирний будинок
У разі, якщо у квартиру багатоквартирного будинку подається напруга за межами номінальної, необхідно звернутися до балансоутримувача будинку — ЖЕО/ОСББ, що обслуговує Ваш будинок, уточнити можливу причину та, за необхідності, викликати чергового електрика.
 


Поспілкуйтеся із сусідами — якщо подібна ситуація спостерігається в усьому будинку, то ЖЕО/ОСББ має володіти інформацією про можливі проблеми у внутрішньобудинкових мережах, планових або профілактичних роботах КИЇВЕНЕРГО або можливих аварійних ситуаціях.

Якщо балансоутримувач не володіє інформацією про причини відхилення показників напруги, то необхідно залишити заявку в ЖЕО/ОСББ про виклик фахівця для з’ясування можливих причин та усунення виявлених недоліків.

​​

Приватний/садовий будинок​
​У разі, якщо у приватний або садовий будинок подається напруга за межами номінальної, потрібно звернутися у садове товариство або іншу організацію, що обслуговує будинок.

У разі якщо такої організації немає, телефонуйте безпосередньо до КИЇВЕНЕРГО за номером 1588 (зі стаціонарного) або (044) 202-15-88 (з мобільного) та повідомте про відхилення від номінальних значень напруги.

 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!