Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

У квартирі згасло світло. Що робити?

 
 
1. Перевірте автоматичний вхідний вимикач квартири/пробки.
   
1.1. Якщо автомат/пробки вимкнений, його необхідно увімкнути.  1.2. Якщо автоматичний вимикач не вмикається, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ для виклику електрика, який прийде і усуне несправність. У випадку, коли для усунення несправності з лічильника було знято пломбу, зверніться до будь-якого центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО та напишіть заяву про опломбування лічильника.
 Які документи потрібні для візиту в центр        обслуговування?
2. Якщо автомат/пробки увімкнений, необхідно дізнатися, чи є освітлення у під’їзді будинку. 
 
3. Якщо освітлення відсутнє у всьому під’їзді або його частині, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ для уточнення причин ситуації, що склалася.
     
3.1. Якщо ЖЕО/ОСББ знає про аварійну/ремонтну ситуацію у внутрішньобудинкових мережах, подальші дії щодо усунення цієї ситуації здійснює ЖЕО/ОСББ. 3.2. Якщо ЖЕО/ОСББ не знає про ситуацію, що виникла, необхідно подати заявку до ЖЕО/ОСББ щоб уточнити причину. 3.3. Якщо причина у внутрішньобудинкових мережах – її усуненням займається ЖЕО/ОСББ.
 
Якщо причина у зовнішніх мережах ЖЕО/ОСББ, подає заяву до КИЇВЕНЕРГО для усунення аварійної/ремонтної ситуації, після чого КИЇВЕНЕРГО усуває проблеми, що виникли.
4. Якщо освітлення є у всьому під’їзді, за виключенням Вашої квартири,  зверніться до КИЇВЕНЕРГО: надішліть повідомлення з сайту www.kyivenergo.ua або зателефонуйте за тел.: 1588, (044) 202-15-88 (з мобільного), для уточнення ситуації, що виникла.





Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!