Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Відсутнє електропостачання. Де я можу дізнатися про час відновлення?

Для клієнтів КИЇВЕНЕРГО цілодобово працює контакт-центр. Щоб отримати відповідь на будь-яке запитання щодо електро- та теплопостачання, необхідно набрати короткий номер 1588. Для дзвінків з мобільного телефону можна скористатися номером (044) 202-1588.

Також за цими телефонами можна повідомити про несправності в електро- та теплопостачанні, незадовільну роботу лічильників, і фахівці КИЇВЕНЕРГО оперативно відреагують на скаргу.

В автоматичному режимі ​можна дізнатися:
  • інформацію про діючі тарифи на електричну та теплову енергію,
  • адреси та режими роботи центрів обслуговування клієнтів,
  • інформацію про аварійні вимкнення у мережах,
  • стан особового рахунку з оплати за використану електроенергію,
  • а також повідомити показання електролічильника.
 
Довідка про контакт-центр КИЇВЕНЕРГО: 
Протягом першої половини (січень-червень) 2016 року до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО 1588  надійшло близько 1 млн. 515 тис. телефонних звернень від клієнтів. 28% звернень від загальної кількості стосувалися електропостачання, 30% теплопостачання, 4% довідкової інформації, 24%  звернень оброблено в автоматичному режимі. 

Для порівняння: за 2015  рік до контакт-центру ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» надійшло близько 2 млн. 411 тис. телефонних звернень від столичних споживачів. 40%  звернень стосувалися електропостачання, 24% — теплопостачання, 3% — довідкової інформації, 32%  звернень оброблено в автоматичному режимі.
 


 

Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!