Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Як пересвідчитись у тому, що візитер насправді є контролером/працівником КИЇВЕНЕРГО?

Кожен із клієнтів КИЇВЕНЕРГО може задатися питанням, а чи зобов’язаний він впускати до квартири незнайомих людей, які представилися працівниками компанії та пояснили, що їх візит пов'язаний з перевіркою приладу обліку спожитої електроенергії або лічильників гарячого водопостачання.  
Діяльність енергопостачальної компанії потребує ретельного контролю на усіх ланках процесу надання послуг, а особливо на рівні спілкування та обслуговування клієнтів. Контролери КИЇВЕНЕРГО, безумовно, належать саме до тих спеціалістів, які задіяні в безпосередній комунікації з клієнтами компанії. Саме вони знімають та фіксують показання приладів обліку, проводять зовнішню перевірку стану електролічильників, лічильників гарячого водопостачання, центрального опалення та пломб на приладах в оселях киян. 

Згідно з Правилами користування електричною енергією для населення (ПКЕЕН) та Правилами користування тепловою енергією (ПКТЕ), працівник постачальної компанії має право перевіряти стан приладів обліку та знімати показання. Щодо повірки лічильників гарячої води, то ці заходи відбуваються лише за домовленістю із власником оселі, тому цей візит не буде несподіваним.  


 

 
 
Як має виглядати контролер КИЇВЕНЕРГО та яким є його посвідчення?



                         
 
Громадяни мають право пересвідчитися у тому, що візитер насправді є контролером. Тому гість зобов’язаний пред’явити службове посвідчення, яке підтверджує, що він працівник КИЇВЕНЕРГО та має право на перевірку приладу. Слід пам’ятати, що посвідчення контролера КИЇВЕНЕРГО має чітке найменування компанії (філіалу або структурного відокремленого підрозділу — СВП) з фотографією працівника, зазначенням його імені, прізвища та посади, а також розбірливу печатку КИЇВЕНЕРГО. Зауважимо, що спеціальної форми одягу для контролерів компанії не передбачено.
 

Щоб уникнути випадків підробки посвідчень працівників КИЇВЕНЕРГО, ми, на жаль, не можемо надати тут зразок документа, але наводимо інформацію, яка обов’язково має бути присутня на документі.

Основні ознаки документа посадової особи
                      


Крім того, якщо власник оселі все ж таки має сумніви щодо особи, яка назвалася працівником КИЇВЕНЕРГО, він може зателефонувати до контакт-центру компанії за телефоном 1588 або (044) 202-1588 та переконатися, чи відбуваються наразі перевірки у його районі. Також контролер зобов’язаний представитися, аби споживач мав змогу з’ясувати, чи насправді ця людина працює в КИЇВЕНЕРГО.

 



   Хто має право на перевірку чи повірку приладів обліку систем електро- або гарячого
   водопостачання?


                   
Фахівці   ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» за    наявності  посвідчення Компанії   мають право перевіряти стан лічильників та коректність їх підключення,  цілісність пломб, проводити демонтаж, монтаж, опломбування приладів обліку та знаття показань.

Виконання вищезазначених робіт з приладами обліку сторонніми особами (в тому числі електриками ЖЕК, ОСББ тощо) не допускається. У разі аварійного розпломбування необхідно обов’язково повідомити про це КИЇВЕНЕРГО. Для цього власнику особистого рахунку необхідно звернутися до будь-якого з центрів обслуговування  клієнтів компанії та написати заяву, у якій викласти обставини ситуації.   
 




   Важливо пам'ятати



Після виконання будь-яких робіт з приладами обліку (розпломбування, заміна тощо) представник КИЇВЕНЕРГО зобов’язаний скласти відповідні документи та передати встановлені пломби споживачу на збереження під підпис. Один примірник складеного акту або корінець відривного талону також вручається споживачу.
Звертаємо увагу, що представники КИЇВЕНЕРГО не мають права під час відвідування отримувати від клієнтів будь-які платежі (в тому числі за послуги з тепло- та електропостачання, за опломбування, «штрафи» тощо).

                               
 

   
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!