Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Як потрапити на прийом до начальника центру обслуговування?

Начальники центрів обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО приймають відвідувачів у порядку живої черги за такими адресами: 

 
Місця прийому клієнтів
начальниками центрів обслуговування
Графік прийому
  • вул. Жилянська, 83/53
  • просп. Повітрофлотський, 58
  • вул. Маршала Тимошенка, 18
  • вул. Бориспільська, 6-А
  • вул. Закревського, 14
  • вул. Мельникова, 31      
пн - чт 9:00-17:00
перерва 12:00 - 12:45

Ви можете звернутися до будь-якого центру обслуговування. У черзі на прийом до начальника центру обслуговування перевага надається клієнтам, що записалися заздалегідь.

Якщо Ви хочете потрапити на прийом до начальника центру обслуговування у певний час, зателефонуйте до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО за номером 1588 або (044) 202-1588 (з мобільного) та узгодьте з оператором контакт-центру дату та час зустрічі з начальником центру обслуговування.


 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!