Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь
Перевірка, повірка
Зовнішню перевірку стану лічильника і пломб (без втручання в роботу приладу) здійснюють контролери КИЇВЕНЕРГО...
Відповідно до ПКЕЕ енергопостачальна компанія має здійснювати контрольну перевірку лічильників не менше одного разу на шість місяців, а технічну – не менше одного разу на три роки. ...
Зовнішню перевірку стану лічильника і пломб (без втручання в роботу приладу) здійснюють контролери КИЇВЕНЕРГО. В...
Ні, якщо прилад встановлений у його приміщенні (або на його території), перевірка лічильника здійснюється тільки у присутності клієнта. У...
Згідно з Правилами користування електричною енергією (ПКЕЕ), Ви зобов’язані надати доступ працівнику енергетичної компанії до приладу обліку електричної енергії. ...
Всі електролічильники, які встановлює КИЇВЕНЕРГО, та електролічильники, придбані в КИЇВЕНЕРГО, вже пройшли повірку...