Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь
Встановлення, заміна, перенесення
Незалежно від кількості будівель, розташованих за однією адресою, як правило, встановлюється один лічильник. Я...
Для встановлення окремого приладу обліку Вам потрібно звернутися до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО. Просимо взяти з собою такі документи:
Для збільшення потужності приладу обліку електроенергії Вам необхідно отримати технічні умови ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» за адресою: вул. Закревського, 14 або вул. Жилянська, 83/53. Також Ви маєте погодити збільшення потужності з балансоутримувачем будинку (ЖЕК, ОСББ чи ЖБК).
Право розпломбовувати ввідний автомат (ввідний автоматичний вимикач) мають тільки представники КИЇВЕНЕРГО. Т...
Вам обов’язково потрібно звернутися до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО та написати заяву про розпломбування лічильника (або відправити свою заявку через веб-сервіс «Замовити послугу»). Будь-які операції з пломбами на лічильнику має здійснювати працівник КИЇВЕНЕРГО.
Зверніться до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО з письмовою заявою про обстеження. В...
Наразі клієнтами використовуються два види лічильників: індукційні та сучасні електронні. Т...