Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Хочу замінити старий лічильник новим, але у центрі обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО мені відмовили. Чому?

Наразі клієнтами використовуються два види лічильників: індукційні та сучасні електронні. Термін експлуатації індукційного лічильника — 24 роки, електронного — 30. Міжповірочний період індукційного лічильника становить 8 років, електронного — 16.

Застарілим лічильником можна вважати такий прилад обліку, міжповірочний період якого минув. Напевне, міжповірочний період вашого лічильника ще не минув, тому Вам було відмовлено в заміні приладу. 

Проте, клієнт має можливість замовити заміну приладу обліку на багатотарифний навіть якщо термін експлуатації попереднього приладу обліку не закінчився.

Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!