Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
29 жовтня 2014

Абоненти «МТС Україна» можуть дзвонити до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО за внутрішньомережевим тарифом

Image_ua_bigs

З листопада 2014 абоненти мобільного оператора «МТС Україна» можуть дзвонити на короткий номер контакт-центру КИЇВЕНЕРГО —  1588 безпосередньо з мобільного телефону.

Вартість дзвінків на номер 1588 для абонентів «МТС Україна» прирівнюється до вартості внутрішньомережевих дзвінків. Таким чином, для абонентів більшості популярних тарифів МТС дзвінки до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО будуть безкоштовними.

Забезпечити таку тарифікацію дзвінків вдалося завдяки прямому взаємовключенню контакт-центру компанії КИЇВЕНЕРГО з мережею «МТС Україна» за допомогою волоконно-оптичної лінії, побудованої оператором у рамках надання конвергентних послуг зв'язку для КИЇВЕНЕРГО.

Оператор «МТС Україна» першим забезпечив для своїх абонентів можливість дзвонити на короткий номер контакт-центру КИЇВЕНЕРГО 1588. Спеціально для реалізації такої можливості «МТС Україна» отримала дозвіл Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері зв'язку та інформатизації.

На даний момент КИЇВЕНЕРГО веде переговори і з іншими мобільними операторами, щоб отримати необхідний дозвіл від Національної комісії та забезпечити всім клієнтам КИЇВЕНЕРГО можливість користуватися перевагами короткого номера 1588.

Крім того, КИЇВЕНЕРГО в умовах непростого опалювального сезону виконує ряд організаційних заходів щодо поліпшення роботи контакт-центру: з початку 2014 року на 50% збільшено кількість ліній для вхідних дзвінків, а також відбувається поетапне збільшення кількості операторів для якісного консультування мешканців столиці за телефонами 1588 та (044) 202-1588.

Ці заходи дозволять обслуговувати більше клієнтів за одиницю часу і мінімізують незручності, пов'язані з тривалим часом очікування в години пікових навантажень (з 8:00 до 20:00).

Компанія звертає увагу клієнтів, що згідно з постановою НКРЕ № 1070 для дзвінків зі стаціонарних і мобільних телефонів до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО виділена лінія: 0 800 50 1588.

«Нинішній опалювальний сезон ставить перед столицею непрості задачі. В умовах, що склались, компанія КИЇВЕНЕРГО робить все можливе задля забезпечення комфорту киян та направляє особливі зусилля на поліпшення якості обслуговування і консультування», — зазначив комерційний директор компанії КИЇВЕНЕРГО Євген Бушма.