Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
26 лютого 2015

КИЇВЕНЕРГО не рекомендує киянам сплачувати рахунки в низці комерційних банків

Image_ua_bigs
У ситуації, що склалась, оплачувати рахунки за комунальні послуги та електроенергію надійніше в державних банках.

У зв'язку з банківською кризою комерційні фінустанови обмежують і навіть згортають свою роботу: ліквідуються або їх управління переходять до тимчасових адміністрацій. Ознайомитися з переліком таких банків можна на сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Сьогодні їх уже близько 50-ти.

Нагадаємо, в лютому через припинення операційної діяльності Енергобанку та банку «Надра» компанія КИЇВЕНЕРГО не отримала кошти за надані послуги від клієнтів, які оплатили рахунки в цих фінустановах. Згідно ст. 8 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» банки зобов'язані виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, протягом трьох операційних днів. Переклад вважається завершеним у момент зарахування оплати на рахунок одержувача. Всупереч чинному законодавству України зазначені банки так і не перерахували оплату від мешканців столиці на рахунки КИЇВЕНЕРГО.

Щоб уникнути повторення ситуації, при якій дисципліновані платники потрапляють до категорії боржників, компанія КИЇВЕНЕРГО наполегливо просить клієнтів оплачувати рахунки за комунальні послуги та електроенергію в держбанках.

Проконтролювати нарахування по своєму особовому рахунку, а також надходження платежів за електроенергію кожен клієнт КИЇВЕНЕРГО може за допомогою веб-сервісу «Особистий кабінет» на сайті www.kyivenergo.ua. Це допоможе не допустити накопичення боргів і як результат — відключення електроенергії.