Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
11 серпня 2015

КИЇВЕНЕРГО впроваджує європейський формат розрахунків за тепло

Image_ua_bigs
КИЇВЕНЕРГО оприлюднило бланк нової платіжки за послуги з опалення та гарячого водопостачання, створений спільно з киянами. Вже у серпні нову платіжку отримають понад 80 тис. мешканців 603 будинків столиці, які обслуговують ОСББ та ЖБК. Киянам, чиї будинки знаходяться в управлінні комунальних житлових підприємств, КИЇВЕНЕРГО розішле рахунки нового формату наприкінці 2015 р. – спочатку 2016 року. 

Раніше рахунки формувалися та розповсюджувалися Головним інформаційно-обчислювальним центром (ГІОЦ). В липні минулого року, після змін законодавчого поля, компанія КИЇВЕНЕРГО набула статусу виконавця послуг з опалення та гарячого водопостачання для населення та розпочала створення власної бази даних клієнтів та підготовку до переходу на формат розрахунків на зразок того, який використовують європейські теплові оператори.

Щоб удосконалити бланк  рахунку за гарячу воду та зробити його зручнішим для клієнтів, компанія КИЇВЕНЕРГО у червні долучила до створення нової платіжки мешканців столиці. За допомогою відомих ЗМІ киянам було запропоновано варіант нової платіжки за гарячу воду від КИЇВЕНЕРГО. Впродовж декількох тижнів мешканці столиці висловлювали свою думку щодо запропонованих нововведень. 

Зокрема, кияни охоче підтримали пропозицію компанії збільшити у платіжці кількість рядків для заповнення показань декількох лічильників гарячої води замість однієї, як пропонує ГІОЦ. Тим, у кого встановлено кілька лічильників, зручніше зазначати показання для кожного приладу в окремій графі. Водночас, значна частина мешканців столиці, які взяли участь в опитуванні, відмовилися розраховуватися за прогнозними показниками на кінець місяця, зазначивши, що розрахунок за поточними значеннями для них більш звичний та зручний. Відтак, клієнти розраховуватимуться за звичною для них процедурою – за поточними показаннями. Також були враховані конструктивні пропозиції киян. Наприклад, за їх рекомендацією нові платіжки враховуватимуть дані багатотарифних лічильників.

Основні відмінності платіжки за опалення та гаряче водопостачання, створеної киянами та КИЇВЕНЕРГО, від рахунку ГІОЦ:
  • можливість окремого обліку кількох лічильників гарячої води;
  • врахування показань багатотарифних лічильників;
  • клієнтам, які надали КИЇВЕНЕРГО поточні показання своїх лічильників гарячої води наприкінці місяця, надходитимуть автоматично заповнені платіжки (з урахуванням пільг і субсидій).
Слід зазначити, що нарахування за послугу з централізованого опалення проводяться тільки в опалювальний період (п. 94 Постанови НКРЕКП від 31 березня 2015 № 1171). Рахунок до сплати за опалення клієнти можуть використовувати у тому випадку, коли потрібно внести аванс за послуги майбутніх періодів.

«Впровадження нової системи розрахунків за тепло та гарячу воду – один з етапів реалізації стратегії клієнтоорінтованості КИЇВЕНЕРГО. Ми вдосконалили базу даних наших клієнтів, на її платформі створили білінгову систему на зразок тих, якими користуються наші європейські колеги. Важливо, що у створенні нової платіжки брали участь наші клієнти. Це дозволило зробити формат розрахунку за послуги максимально зручним. Компанія висловлює вдячність своїм клієнтам за конструктивний діалог та ідеї», – зазначив комерційний директор ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» Євген Бушма.