Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
30 вересня 2015

КИЇВЕНЕРГО нагадує про спрощений механізм призначення субсидій

Image_ua_bigs
Компанія КИЇВЕНЕРГО нагадує побутовим клієнтам про спрощений порядок отримання житлових субсидій – державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг:

 подавати потрібно лише 2 документи (заяву та декларацію), які можна надіслати поштою;
 немає жодних штрафів;
 не потрібно зазначати розмір доходу.



 

За додатковою інформацією щодо оформлення субсидії необхідно звертатися до районного відділу соціального захисту населення. Телефон безкоштовної гарячої лінії Урядового контактного центру:
0 (800) 507-309

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 №106 з 1 травня 2015 року призначення субсидій здійснюється на підставі двох документів – заяви і декларації. Таким чином, скасовується необхідність надання громадянами довідок про доходи, в тому числі і для працюючих осіб.
 

Для більш, ніж 1 млн українських сімей, які отримували субсидії в опалювальний період 2014-2015 років, уряд передбачив їх автоматичне надання на наступний термін без необхідності подавати новий пакет документів та звертатися до органів соціального захисту.

Заява на субсидію, що раніше займала декілька сторінок, тепер містить лише чотири пункти. Форма декларації про доходи скорочена з чотирьох сторінок до однієї. Цей документ також містить мінімальну кількість інформації про заявника.

Зазначені документи мають заповнювати безпосередньо претенденти на отримання субсидії. Постановою передбачено, що особа, яка заповнює бланки, несе відповідальність за коректність наданих даних про доходи та майно, оскільки ця інформація безпосередньо впливає на рішення про надання субсидії та її розмір. 

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується: в опалювальний період – з 1 жовтня по 30 квітня, в міжопалювальний період – з 1 травня по 30 вересня.

Після закінчення терміну отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення здійснюють розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді без звернення громадянина. 

Консультації з питань оформлення субсидій надають працівники районних  відділів соціального захисту населення особисто або за телефоном безкоштовної гарячої лінії Урядового контактного центру: 0 (800) 507-309.