Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
16 листопада 2015

В листопаді частині клієнтів з Дніпровського району не надійдуть рахунки з електроенергії

Image_ua_bigs
Компанія КИЇВЕНЕРГО інформує мешканців Дніпровського району про те, що у зв’язку з тимчасовими технічними проблемами не була надрукована частина рахунків за спожиту в жовтні електроенергію. 

КИЇВЕНЕРГО перепрошує за тимчасові незручності та рекомендує мешканцям Дніпровського району, яким не надійшли рахунки, сплатити за спожиту в жовтні електроенергію за фактичними показаннями електролічильників. 
Клієнтам, які сплатили за спожиту в жовтні електроенергію за фактичними показаннями одним із зазначених нижче способів, подальші нарахування проводитимуться з урахуванням оплаченого періоду:


1) скористайтеся зручним веб-сервісом «Особистий кабінет». З його допомогою можна зазначити поточні показання лічильника і самостійно сформувати рахунок для сплати. До речі, якщо є бажання сплатити онлайн, а не ходити до банку — це також можна зробити в Особистому кабінеті. 
2) скачайте на сайті для клієнтів КИЇВЕНЕРГО бланк квитанції на оплату електроенергії (є бланком з абонкнижки), заповніть та сплатіть у відділенні банку або через платіжний термінал.
3) запишіть показання лічильника та зверніться до будь-якого з 12 центрів обслуговування клієнтів. Спеціаліст центру обслуговування видасть Вам рахунок, що буде сформований на дату звернення.
   Переглянути центри обслуговування КИЇВЕНЕРГО для побутових клієнтів на карті або списком
Сплачувати за спожиту електричну енергію слід не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим (наприклад, за електроенергію спожиту в жовтні, потрібно сплатити до 20 листопада). 

Дізнатися, яким чином ведеться облік за Вашим особовим рахунком та як здійснюються нарахування, Ви можете у будь-який момент через інтернет в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО на сайті www.kyivenergo.ua.