Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
13 січня 2016

Як перераховується сума до сплати за опалення, якщо температура у квартирі нижче 18 °С

Image_ua_bigs
Компанія КИЇВЕНЕРГО нагадує побутовим клієнтам, у будинках яких не встановлені теплолічильники, про порядок проведення перерахунку за централізоване опалення у разі неналежної якості послуги.

Так, клієнт має право на обстеження приміщення спеціалістами КИЇВЕНЕРГО задля проведення перерахунку  оплати послуги централізованого опалення за таких умов:


 
  1. Компанія КИЇВЕНЕРГО є постачальником послуги опалення для будинку;
  2. У клієнта відсутні квартирні та будинкові засоби обліку тепла;
  3. Температура повітря у квартирі менша за 18 °С.

Таким чином, якщо фактична температура в житлових приміщеннях клієнтів КИЇВЕНЕРГО не відповідає нормативній (18 °С), потрібно:
  1. Звернутися до одного з центрів обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО та написати заяву про проведення обстеження. 
  2. У попередньо узгоджений час забезпечити доступ до квартири спеціаліста КИЇВЕНЕРГО. 

За допомогою спеціального обладнання фахівцем буде зроблено замір температури приміщення та проведено обстеження задля виявлення причин зниження якості теплоносія. Після цього представник компанії сформує акт-претензію про неналежне надання послуг. Відповідно до цього документу клієнту буде зроблено перерахунок оплати послуги опалення. 

Система перерахунку прозора й закріплена Постановою Кабміну від 17.02.2010 р. №151. Так, згідно із зазначеною Постановою сума до сплати за централізоване опалення буде знижена на 5 відсотків за кожний градус відхилення від 18° C до 12° C у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах від 20° C до 14° C). При температурі в житлових приміщеннях нижче ніж 12° C плата за централізоване опалення не нараховується (у наріжних кімнатах — нижче ніж 14° C). 

Звертаємо увагу, що перерахунок для кожної конкретної квартири проводиться на підставі індивідуальних результатів обстеження. При складанні акту претензії в тому числі враховуються результати загального аналізу енергоефективності кімнат. Наприклад, якщо у клієнта у квартирі розбиті шибки, перерахунок за послугу опалення не надаватиметься.