Публічне акціонерне товариство «КИЇВЕНЕРГО» 
Контакт-центр КИЇВЕНЕРГО:
1588 або (044) 202-15-88
Сайт: www.kyivenergo.ua
 

Новини
22 квітня 2016

«Енергоефективний клієнт» допоможе зменшити витрати на енергоресурси

Image_ua_bigs
КИЇВЕНЕРГО презентує кампанію під назвою «Енергоефективний клієнт», що проходитиме у квітні-червні 2016 р. Кампанія допоможе юридичним клієнтам збільшити ефективність споживання енергоресурсів їх підприємствами та знайти можливості для заощадження на сплаті за тепло та електроенергію. 

Слід зазначити, що ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» прагне надавати якісні послуги в обсязі, що задовольняє потреби клієнтів. Компанія зацікавлена у тому, щоб енергоресурси були доступними, витрати виправданими, споживання енергії — сталим. Це у свою чергу сприятиме економічному розвитку підприємств-споживачів електричної та теплової енергії. 

Кампанія «Енергоефективний клієнт» проходить у два етапи.

На першому етапі спеціалісти КИЇВЕНЕРГО за даними білінгової системи вже провели аналіз споживання теплової енергії юридичними клієнтами. За результатами аналізу було відібрано 50 підприємств та організацій, будівлі яких мали найбільше питоме (на одиницю площі) споживання теплової енергії у минулих опалювальних періодах. Було визначено, у скільки разів більше споживає конкретний об’єкт від нормативного обсягу споживання для будівель певного типу (відповідно до ДБН В.2.6-31:2006 «Теплова ізоляція будівель»).

Виявилося, що для більшості об’єктів, які аналізувалися, можна скоротити витрати на енергоресурси удвічі, а для деяких — у 20 разів.
Зважаючи на результати аналізу, КИЇВЕНЕРГО направило листи керівникам підприємств та організацій з пропозицією взяти участь у кампанії «Енергоефективний клієнт». Для більш детального визначення джерел понаднормового споживання енергоресурсів власникам будівель запропоновано скористатися послугою з енергетичного аудиту.

Основним результатом послуги є перелік організаційних та інвестиційних енергоефективних заходів, реалізація яких допоможе значно скоротити обсяг споживання усіх видів енергоресурсів, заощадити кошти та підвищить комфорт у приміщеннях. Вартість енергоаудиту розраховується окремо для кожної будівлі після опрацювання інформації з опитувального листа. Замовлення послуги є суто добровільним. 

На другому етапі КИЇВЕНЕРГО та енергосервісна компанія «ДТЕК ЕСКО» запропонують юридичним клієнтам енергосервісний контракт, беззаперечною перевагою якого є впровадження енергозберігаючих заходів коштом «ДТЕК ЕСКО» та відшкодування інвестицій поступово за рахунок фактично досягнутої економії енергії та економії витрат власника будівлі. Для реалізації енергосервісу на певних об’єктах можна провести низку заходів: комплексне утеплення, встановлення сучасного обладнання, що дозволяє в автоматичному режимі регулювати обсяги енергоспоживання, а також системи дистанційного онлайн-моніторингу, навчання персоналу підприємства користуватися обладнанням та підтримувати його в належному стані. Головним результатом енергосервісу є те, що організація-замовник без будь-яких додаткових витрат зі свого боку споживатиме (та сплачуватиме) за енергоресурси менше, ніж до проведення енергоефективних заходів.

Фахівці КИЇВЕНЕРГО готові надати юридичним клієнтам та їх уповноваженим представникам безкоштовну консультацію щодо послуги з енергоаудиту та допомогти у заповненні опитувального листа для розрахунку вартості послуги. Консультація може бути проведена у центрі обслуговування клієнтів (м. Київ, вул. Мельникова, 31) або на території клієнта-юридичної особи у зручний для нього час за попереднім записом.