Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
12 травня 2016

КИЇВЕНЕРГО відкриває новий сезон виїзного обслуговування для своїх клієнтів

Image_ua_bigs
Кияни знову отримують можливість скористатися зручним сервісом від КИЇВЕНЕРГО — мобільними центрами обслуговування клієнтів. ​Сервіс дозволяє споживачам оперативно отримати послуги неподалік їх домівок.








За допомогою мобільних центрів обслуговування клієнти КИЇВЕНЕРГО можуть:
  отримати консультації від спеціалістів КИЇВЕНЕРГО з питань надання послуг;
 передати документи для оформлення паперових версій договорів на опалення, гаряче водопостачання та
   електроенергію;
  передати документи для реєстрації та перереєстрації пільг;
  написати заяву на опломбування лічильників гарячої води. 

Сьогодні послугами мобільного центру обслуговування, розташованого за адресою Лісовий проспект, 35,  скористались мешканці Деснянського району столиці. Надалі у травні додаткові центри працюватимуть щосуботи з 09:00 до 13:00. Найближчої суботи  у Деснянському районі (вул. Мілютенка, 7В) та у Святошинському (проспект Леся Курбаса, 2/13).

   Графік роботи мобільних центрів обслуговування див. нижче

КИЇВЕНЕРГО інформуватиме киян про час та місце роботи мобільних центрів обслуговування за допомогою оголошень на під’їздах житлових будинків, на сторінці «Контакти» сайту для клієнтів www.kyivenergo.ua, а також на сторінці компанії у Facebook.

Нагадаємо, вперше компанія запропонувала своїм клієнтам додаткові центри обслуговування в вересні минулого року у відповідь на підвищений попит на консультаційні послуги під час  переходу на прямі договори з енергопостачальною компанією. Тоді перевагу мобільних центрів оцінили понад 5 тисяч киян. Упродовж вересня-жовтня 2015 року було зібрано понад 1500 пакетів документів для укладення договорів. 

«Зручний сервіс та якісне консультування клієнтів є пріоритетом КИЇВЕНЕРГО, саме тому ми продовжуємо надавати послуги у зручному форматі виїзного обслуговування. Ми створюємо всі умови для комфортного консультування киян, оперативного укладання договорів на електропостачання, гарячу воду та опалення, а також упереджуємо утворення черг в 12 стаціонарних центрах», повідомив комерційний директор КИЇВЕНЕРГО Євген Бушма.
 
План-графік роботи мобільних ЦОК на травень-серпень 2016 р.
Серпень
27.08.2016 бул. Л.Українки, 30Б
27.08.2016 вул. Дмитрівська, 13А
20.08.2016 бул. Л.Українки, 7Б
20.08.2016 вул. Срібнокільська, 12 біля секції А
13.08.2016 вул. Старонаводницька, 13
13.08.2016 вул. Ковпака, 17
06.08.2016 бульв. Л.Українки, 23
06.08.2016 вул. Ахматової, 13Г
Липень
30.07.2016 вул. Данила Щербаківського, 56
23.07.2016 вул. Чорнобильська, 15/4, біля церкви 
23.07.2016 вул. Прирічна, 9,  за магазином «АТБ»
16.07.2016 вул. Мілютенка, 11, біля відділення «Нової пошти № 44»
09.07.2016 просп. Голосіївський, 3, біля бібліотеки Вернадського
09.07.2016 вул. Героїв Дніпра, 33, біля бювету
02.07.2016 вул. Заболотного, 20А, біля ЖЕО
Червень
25.06.2016 вул. Героїв Дніпра, 20, біля бювету
21.06.2016 вул. Маршала Тимошенка, 1-Б, біля бювету
15.06.2016 вул. Милославська 12, зупинка автобусу «вул. Радунська»
11.06.2016 просп. Маяковського, 65, зупинка автобусу «Мікрорайон №9»
08.06.2016 вул. Сабурова, 5, біля бойлерної
04.06.2016 вул. Милославська 23, у дворі будинку
Травень
28.05.2016 бул. Кольцова, 14, біля магазину «АТБ»
28.05.2016 просп. Тичини, між будинками 3 та 5, зупинка автобусу 108,49
21.05.2016 вул. Перова, 18, біля зупинки тролейбусу 29, 50, 50К
14.05.2016 просп.Леся Курбаса, 2/13, біля магазину «АТБ»
14.05.2016 вул. Мілютенка, 7В, за Караоке баром «Zoloto»
12.05.2016 просп. Лісовий, 35 біля «Сільпо» зупинка Тролейбусу «Церква»