Публічне акціонерне товариство «КИЇВЕНЕРГО» 
Контакт-центр КИЇВЕНЕРГО:
1588 або (044) 202-15-88
Сайт: www.kyivenergo.ua
 

Новини
06 грудня 2016

Кияни активно користуються веб-сервісами КИЇВЕНЕРГО

Image_ua_bigs
Клієнти КИЇВЕНЕРГО все частіше користуються онлайн-ресурсами компанії. Лише за листопад 2016 року майже 200 тисяч побутових клієнтів із 450 тисяч, які зареєстровані в «Особистому кабінеті з електроенергії» передали показання своїх лічильників через Особистий кабінет на сайті www.kyivenergo.ua чи мобільний додаток для Android-пристроїв. Це висока оцінка роботи компанії та свідчення того, що кияни схвалюють ініціативи КИЇВЕНЕРГО, мета яких — зробити побут комфортнішим. 

Онлайн-сервіси надають можливість зручно та з мінімальними зусиллями вирішити низку питань щодо нарахувань та розрахунків за електроенергію. Так користувачі Особистого кабінету з електроенергії можуть контролювати нарахування, що здійснюються за їх особовим рахунком, отримати доступ до статистичної інформації про споживання електроенергії. 

У Особистому кабінеті з гарячої води та опалення можна передати показання квартирних лічильників для проведення розрахунків, переглянути дані щодо нарахувань та сплачених сум, ознайомитися з показаннями будинкового теплолічильника (якщо він встановлений), сплатити за гарячу воду та опалення платіжною карткою.

Розуміючи переваги інтернет-сервісів, в КИЇВЕНЕРГО нещодавно розробили і мобільний додаток. Його можна безкоштовно завантажити із PlayMarket на будь-який пристрій, що працює на базі Android. Скористатися ним можуть усі побутові клієнти, зареєстровані у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО з електроенергії. Цей додаток створено, щоб максимально спростити процес занесення показань та сплати за електроенергію. Користуючись ним, побутові клієнти можуть: заносити показання електролічильника, оплачувати за електроенергію платіжною карткою, переглядати стан розрахунків тощо. 

КИЇВЕНЕРГО прагне бути партнером для киян, і вважає за надзвичайну цінність зворотній зв’язок з клієнтами. А користування сервісами слугує сигналом, що споживачі схвалюють сервісні напрацювання компанії.