Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
11 квітня 2017

Юридичні клієнти можуть користуватись попереднім записом до ЦОК

Image_ua_bigs
Юридичні клієнти можуть більше не витрачати час на очікування в чергах, щоб потрапити на прийом до фахівця КИЇВЕНЕРГО.
Тепер вони мають змогу записатися до свого Центру обслуговування клієнтів (обрати на карті, орієнтуючись на адресу) для візиту в зручний день та час, скориставшись веб-сервісом для попереднього запису на сайті. 

Попередній запис КИЇВЕНЕРГО допоможе у вирішенні таких питань:
  •  всіх, пов’язаних з наданням послуги з забезпечення тепловою енергією;
  •  всіх, пов’язаних з наданням послуги з забезпечення електричною енергією, окрім тих, що стосуються нових приєднань об’єктів до електричних мереж, а також документації на проведення тендерів. 
Відвідавши Центр обслуговування в обраний день та час, необхідно звернути увагу на інформаційний екран електронної черги. Ваш номер з’явиться на екрані поряд з номером фахівця, який вас обслуговуватиме. 

Побутові клієнти також можуть користуватись веб-сервісом для попереднього запису до Центру обслуговування за адресою: вул. Волоська, 42. Передбачається, що зовсім скоро така можливість з’явиться і в інших Центрах обслуговування клієнтів