Публічне акціонерне товариство «КИЇВЕНЕРГО» 
Контакт-центр КИЇВЕНЕРГО:
1588 або (044) 202-15-88
Сайт: www.kyivenergo.ua
 

Новини
21 квітня 2017

Мобільний додаток КИЇВЕНЕРГО з електроенергії для iPhone вже працює!

Image_ua_bigs
Відтепер побутові клієнти КИЇВЕНЕРГО, які зареєстровані в Особистому кабінеті з електроенергії, можуть завантажити мобільний додаток на пристрої, що працюють на базі iOS.
Для цього потрібно зайти до Apple store, знайти додаток під назвою «КИЇВЕНЕРГО» та завантажити на свій ґаджет. Щоб зайти у додаток, користувачу необхідно ввести свій логін та пароль від «Особистого кабінету з електроенергії»

Цей мобільний додаток реалізовує частину функціоналу Особистого кабінету КИЇВЕНЕРГО для побутових споживачів електроенергії .
 
За допомогою нього ви можете:
  • Контролювати стан розрахунків з КИЇВЕНЕРГО;
  • Зручно передавати показання лічильника;
  • Сплачувати за спожиту електроенергію;
  • Після оплати отримувати квитанції електронною поштою;
  • Переглядати свій тариф;
 

Нагадуємо, що для користувачів пристроїв на базі Android мобільний додаток вже давно працює і завантажити його можна через Play Market.


Додаткову інформацію про розрахунки за електроенергію ви можете дізнатись в «Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО».

title_icon_phone  Якщо у вас виникли питання, зверніться до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО за телефоном 1588 або
       (044) 202-1588 (відповідно до тарифів Вашого оператора зв'язку) або надсилайте повідомлення через
       форму зворотного зв'язку на сайті КИЇВЕНЕРГО.

emailПобажання та зауваження щодо роботи мобільного додатка з електроенергії надсилайте за адресою:
       contact_centre@kievenergo.com.ua  або пишіть в коментарях додатку в Apple store.

Дякуємо, що користуєтеся мобільним додатком «Особистий кабінет КИЇВЕНЕРГО з електроенергії»!