Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
27 червня 2017

Шановні клієнти, з технічних причин Контакт-центр КИЇВЕНЕРГО 15-88 та Центри обслуговування клієнтів наразі працюють в обмеженому режимі.

Image_ua_bigs
 
Шановні клієнти! Просимо вас тимчасово обмежити звернення до Контакт-центру 15-88 та Центрів обслуговування клієнтів. 


Ми продовжуємо відновлення коректної роботи клієнтських сервісів та оперативно інформуватимемо про стан справ. Наразі сайт компанії працює, Особисті кабінети з гарячої води й опалення та з електроенергії працюють в обмеженому режимі.

service_history-topКонтакт-центр 15-88 приймає звернення та обробляє інформацію в обмеженому режимі, а    
       Центри обслуговування клієнтів надають послуги в режимі консультацій.

 

Диспетчеризація та диспетчерський облік працюють в штатному режимі. Особисті кабінети з електроенергії та гарячої води й опалення працюють в обмеженому режимі.

ico_attentionКонтакт-центр 15-88 та Центри обслуговування клієнтів -- в обмеженому режимі.


 

Ми докладаємо зусиль, аби не допустити ураження програмного забезпечення КИЇВЕНЕРГО вірусом, який сьогоді атакував компанії. На даний час клієнтські сервіси КИЇВЕНЕРГО працюють в обмеженому режимі.

Перепрошуємо своїх клієнтів за тимчасові незручності та сподіваємось на якнайшвидше вирішення проблеми.