Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Рахунок за електроенергію
​​КИЇВЕНЕРГО впроваджує рахунки для сплати за електроенергію

З березня 2014 року ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» впроваджує рахунки для сплати за електроенергію

 
 Завдяки рахунку Вам більше не потрібно витрачати час на заповнення квитанцій та розрахунок суми до сплати!
 
​ Рахунок за електроенергію стане саме тим документом, що дозволить Вам контролювати стан розрахунків з КИЇВЕНЕРГО: у правій частині міститься розшифровка рахунку, де зазначені усі дані, на підставі яких розраховується сума до сплати — діючі тарифи, показання лічильника, пільга, субсидія. 

​ Якщо Ви сплачуєте за електроенергію суму, що зазначена в рахунку, не виникатиме розбіжностей у нарахуваннях між Вами та КИЇВЕНЕРГО, адже правильність застосування тарифу контролюється на програмному рівні.
 
Якщо Ви отримали рахунок на сплату за електроенергію, Ви можете припинити користуватися традиційною абонкижкою. Відтепер рахунки Вам надходитимуть поштою щомісяця.

Якщо Вам зручно заповнювати квитанції з абонкнижки, можна продовжувати використовувати їх ще декілька місяців. Однак невдовзі рахунок остаточно замінить абонкнижку для сплати за електроенергію в усій столиці.
 
 Зверніть увагу!  

 

 

Які дані є в рахунку?

Бланк рахунку на сплату за електроенергію складається з двох частин: 
  • ліва частина — повідомлення, що після сплати рахунку надходить до КИЇВЕНЕРГО;
  • права частина — власне рахунок, що залишається у Вас після сплати. Установа, що приймає від Вас кошти за електроенергію (банківське або поштове відділення, платіжна онлайн-система, термінал) має видати Вам підтвердження про прийняття коштів та проведення операції. Підтвердженням може бути відбиток на рахунку, квитанція або чек з інформацією, що ідентифікує проведену оплату: назва банку, що прийняв від Вас кошти, суму прийнятих коштів, дату та час проведення операції та інші дані, що можна використати для ідентифікації операції.
Рахунок за електроенергію ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» виглядає так:

Рахунку на сплату за електроенергію від КИЇВЕНЕРГО
  1. Ваш тариф на електроенергію (в грн), затверджений відповідною Постановою НКРЕКП. Зазначений для кожного з блоків (обсягів) споживання. Обсяг спожитої за календарний місяць (з 1 числа минулого по 1 число поточного місяця) електроенергії розподіляється відповідно до кожного з блоків споживання.
  2. Останні фактичні показання лічильника, зафіксовані за Вашим о/р — кількість кВт•г та дата фіксації.
  3. Розрахункові показання показання лічильника, використані для розрахунку фактичного споживання електроенергії у розрахунковому періоді.
  4. Спожито (за розрахунковий період) кількість кВтг, за якими нарахована сума до сплати.
  5. Заборгованість сума заборгованості, що обліковується за Вашим о/р станом на перше число поточного місяця. У разі наявності переплати, в рахунку зазначається: «Переплата» та сума зі знаком «мінус».
  6. Нараховано (за розрахунковий період) сума до сплати згідно з показаннями лічильника за розрахунковий період.
  7. Оплати/субсидії кошти, що надійшли за Вашим о/р впродовж розрахункового періоду.
  8. Усього до сплати сума до сплати станом на кінець розрахункового періоду. Розраховується так: поточні показання мінус попередні показання Вашого лічильника (з першого по перше число) помножити на діючий тариф (за блоками споживання) плюс заборгованість (або мінус переплата) мінус оплати, що надійшли впродовж розрахункового періоду.
  9. Сплачую якщо Ви бажаєте сплатити іншу суму (замість наведеної у графі «Усього до сплати») зазначте її в лівій та правій частинах рахунка. У разі, якщо Ви здійснюєте розрахунки самостійно, просимо звірити їх коректність в Особистому кабінеті на сайті КИЇВЕНЕРГО. Якщо Ви згодні з сумою в графі «Усього до сплати» — у графі «Сплачую» потрібно продублювати цю суму.
  10. Показання лічильника напишіть показання, які були на Вашому лічильнику станом на перше число поточного місяця. На їх підставі наступного місяця буде здійснене коригування проведених нарахувань та розрахована наступна сума до сплати.


 

 

​ ВАЖЛИВО 
Повідомляйте КИЇВЕНЕРГО показання лічильника станом на 1 число місяця

запишіть поточні показання у лівій частині рахунка у графі «Показання лічильника»Сума до сплати розраховується на підставі показань лічильника.
Розрахунковим періодом для визначення розміру оплати за спожиту електроенергію (згідно з п. 20 ПКЕЕН) є календарний місяць (з 1 числа минулого місяця по 1 число поточного місяця). Саме за цей період КИЇВЕНЕРГО (на підставі показань лічильника) нараховує суму до сплати, і саме тому важливо щомісяця знімати та повідомляти до КИЇВЕНЕРГО показання електролічильника станом на 1 число місяцяЗробити це можна двома способами:
  1. запишіть поточні показання у лівій частині рахунка у графі «Показання лічильника»
  2. або  зазначте показання в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО на сайті www.kyivenergo.ua
 

Якщо на момент формування рахунка Ви сплатили більше, ніж потрібно (це можна перевірити в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО), рахунок за електроенергію не виставлятиметься.




Звідки береться інформація, що відображається у рахунку?

Облік електроенергії, що реалізується клієнтам КИЇВЕНЕРГО, ведеться за допомогою спеціальної розрахункової системи — білінгу. У цій системі зберігаються всі дані про обсяги споживання та розрахунки за електроенергію. Інформація з білінгу використовується для формування рахунків. 

Ви можете отримати доступ до інформації з білінгу та ознайомитися яким чином ведеться облік за Вашим особовим рахунком за допомогою веб-сервісу «Особистий кабінет КИЇВЕНЕРГО». 

 

Дізнайтеся як формується сума до сплати у Вашому рахунку!

Сума до сплати, що зазначена у Вашому рахунку, формується на підставі таких даних:
  1. тариф,
  2. попередні та поточні показання лічильника,
  3. розрахункові показання (у випадку, коли в Особистому кабінеті немає інформації про попередні та/або поточні показання) станом на перше число місяця,
  4. заборгованість/переплата, що обліковується за Вашим о/р станом на перше число поточного місяця,
  5. оплати, які надійшли за Вашим о/р впродовж розрахункового періоду,
  6. пільга,
  7. субсидія.

Вичерпна інформація щодо даних, які використовуються для формування суми до сплати є в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО:
 
Дані, на підставі яких формується сума до сплати в рахунку ​Пункт меню в Особистому кабінеті, де можна знайти детальну інформацію 
 усього до сплати (станом на день перегляду інформації в Особистому кабінеті*) Головна сторінка Особистого кабінету після входу до веб-сервісу
  тариф Кошти=>Тарифи
  попередні показання лічильника Абонкнижка або Товар => Показання
  поточні показання лічильника Товар => Показання => Занести показання
  розрахункові показання (показання лічильника, використані для    розрахунку фактичного споживання електроенергії у                    розрахунковому періоді. Застосовуються у випадку, коли в            Особистому кабінеті немає інформації про попередні та/або          поточні показання) Абонкнижка (типи показань:
«Р» — розрахункове показання на 1 число поточного місяця;

«А» — показання, надані Вами;
«К» — показання, зафіксовані представниками КИЇВЕНЕРГО при контрольному зйомі показань, технічній перевірці тощо
)
  Ваші платежі за електроенергію Абонкнижка або Кошти => Платежі  
 пільга Абонкнижка або Товар => Нарахування (колонка «Дотація за пільгою»)  
  субсидія Абонкнижка або Кошти => Платежі  

* Сума до сплати, що відображається в Особистому кабінеті, змінюється протягом місяця. Це відбувається щоразу, коли до розрахункової системи вносяться показання електролічильника, а також (в автоматичному режимі) на другий день місяця, наступного за розрахунковим. Показання можете внести Ви та фахівець КИЇВЕНЕРГО. Якщо у день, коли формується рахунок, показань станом на 1 число поточного місяця немає — використовуються розрахункові показання.
 

 

Звідки борг/переплата? 

У рахунку, що Ви отримали, може бути зазначена сума до сплати, що є більшою (або меншою) ніж та, яку Ви очікували побачити. Сума до сплати зазначається у рахунку на підставі даних, що є у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО на день формування рахунку.
 

Сума до сплати, що відображається в Особистому кабінеті, змінюється протягом місяця. Це відбувається щоразу, коли до розрахункової системи вносяться показання електролічильника, а також (в автоматичному режимі) на другий день місяця, наступного за розрахунковим. Показання можете внести Ви та фахівець КИЇВЕНЕРГО. Якщо у день, коли формується рахунок, показань станом на 1 число поточного місяця немає — використовуються «розрахункові показання».

Заборгованість або переплата за спожиту електроенергію виникають через неуніфіковані способи розрахунків сум до сплати, що застосовуються клієнтами. Однак якщо Ви щомісяця контролюєте розрахунки суми до сплати у своєму Особистому кабінеті, таких розбіжностей не виникатиме, а будь-яке незрозуміле Вам нарахування можна відразу відслідкувати та з’ясувати за допомогою форми зворотного зв’язку або за телефоном контакт-центру КИЇВЕНЕРГО: 1588 або 202-1588 (з мобільного). 

Нажаль, деякі комплексні питання щодо розрахунків складно вирішити дистанційно — тому Вам можуть запропонувати відвідати центр обслуговування клієнтів.
 

Якщо Ви не згодні з боргом, що зазначений у рахунку, просимо звернутися до будь-якого центру обслуговування клієнтів для проведення звіряння розрахунків. Візьміть із собою необхідні для цього документи.



 

Борг або переплата виникають через неправильно зазначені дані 

Це може статися за таких обставин:
 
​Найпоширеніші помилки Приклади помилок
 арифметичні помилки у заповненій вручну квитанції зазначено кількість спожитих кіловат, але сума до сплати не відповідає цій кількості
  невірно застосовується                  тариф змінився тариф на електроенергію, але ще декілька місяців сума до сплати розраховується із застосуванням тарифу, що більше не діє
  здійснено оплату без                      врахування порогових                    значень тарифу з 1 лютого 2011 року діють тарифи, що залежать від кількості спожитих квт•г. При заповненні квитанції вручну тарифи для різних порогових значень не застосовувалися
  неврахований платіж сплачені кошти не надійшли до КИЇВЕНЕРГО
  застосовується пільга, що не          зареєстрована у КИЇВЕНЕРГО при заповненні квитанцій вручну враховувалася пільга, про яку не повідомили до КИЇВЕНЕРГО*
  сплата без врахування                    фактичного обсягу спожитої          електроенергії за допомогою заповненої вручну квитанції сплачується однакова сума за електроенергію без указання/врахування фактичної кількості кВт•г, за які проводиться оплата
  • невірно зазначено показання лічильника  
при знятті фактичних показань лічильника були невірно записані фактичні показання у квитанції на сплату і невірно проведено розрахунок кількості спожитої електроенергії

Пільга, інформацію про яку не внесено до розрахункової системи КИЇВЕНЕРГО і яка не відображається у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО, не може враховуватися при нарахуванні суми до сплати.


 

Перевірити можливу причину виникнення боргу/переплати можна
в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО

Для цього потрібно звірити дані, що є у Вас із даними, що є в Особистому кабінеті.
 
​Найпоширеніші помилки ​Сторінка в Особистому кабінеті, де можна звірити свою інформацію із даними, що є в КИЇВЕНЕРГО
  арифметичні помилки Кошти => Платежі
  невірно застосовується тариф Абонкнижка
  сплата без врахування порогових значень        тарифу Абонкнижка або Кошти => Платежі
  неврахований платіж Кошти => Платежі
  застосовується пільга, що не зареєстрована    у КИЇВЕНЕРГО Товар => Нарахування або Абонкнижка або Головна сторінка Особистого кабінету після входу до системи
  сплата без врахування фактичного обсягу        спожитої електроенергії Абонкнижка або Товар => Нарахування
 

Причини боргу/переплати можуть бути не тільки такими, що зазначені вище. Якщо Вам потрібна допомога у визначенні причини боргу/переплати, зверніться, будь ласка, до будь-якого центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО. На особистому прийомі фахівець центру обслуговування допоможе провести звіряння та визначити причини розбіжностей.



 

Звідки беруться показання електролічильника в Особистому кабінеті?

Показання можуть надходити із двох джерел:

1)    від Вас:
  • Ви зазначаєте показання у квитанції/рахунку;
  • Ви можете повідомити їх під час візиту до центру обслуговування;
  • Ви можете повідомити їх при замовленні послуг КИЇВЕНЕРГО; 
  • Ви можете повідомити їх, зателефонувавши до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО;
  • Ви можете внести їх самостійно в Особистому кабінеті;
2)    від контролера — представники КИЇВЕНЕРГО знімають контрольні показання приладів обліку електроенергії.
 

 

Платіжний баланс по Вашому рахунку змінюється щоразу після внесення показань

Щоразу, коли до розрахункової системи надходить інформація про показання приладу обліку, а також у останній день розрахункового періоду, інформація про заборгованість або переплату на поточний день негайно перераховується.
 

Розрахунковим періодом для визначення розміру оплати за спожиту електроенергію є календарний місяць (з 1 числа минулого місяця по 1 число поточного місяця). Саме тому важливо щомісяця знімати та повідомляти до КИЇВЕНЕРГО показання електролічильника станом на 1 число місяця.




 

Сума до сплати в Особистому кабінеті відрізняється від суми до сплати, що зазначена у рахунку — чи можлива така ситуація?

Приміром, Ви отримали рахунок із сумою до сплати 30 грн. Того ж дня Ви зайшли до Особистого кабінету і на головній сторінці побачили, що сума Вашої заборгованості — 35 грн.
 
​Що це означає? ​Рахунок формується у певний день місяця на підставі даних, що є у розрахунковій системі у день формування рахунку. Якщо наступного дня до розрахункової системи були внесені фактичні показання лічильника (Вами або фахівцем КИЇВЕНЕРГО) — сума до сплати буде негайно перерахована. Тому цілком можливо, що сума до сплати, яка зазначена у рахунку, відрізняється від суми, що відображається у Особистому кабінеті.
Що з цим робити? Сплачуйте суму, що зазначена у рахунку. Позитивний або негативний залишок буде врахований під час формування рахунку на сплату наступного місяця.
 

Більш детальну інформацію щодо особливостей функціонування розрахункової системи можна знайти у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО у пункті меню Опис => Часті питання.



 

Економте свій час — сплачуйте за електроенергію через інтернет!

Cплачуйте за електроенергію через інтернет!Сплачувати за електроенергію можна не тільки у відділенні банку! Швидко та безпечно Ви можете сплачувати за електроенергію за допомогою платіжної картки просто в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО
на сайті www.kyivenergo.ua.
 
Платіж через Особистий кабінет зараховується
негайно та без комісії, а роздрукувати квитанцію про сплату онлайн можна у будь-який момент
. Таких умов оплати за електроенергію Ви не отримаєте на жодному іншому сайті! 

Зручність онлайн-оплати оцінили вже тисячі клієнтів КИЇВЕНЕРГО: тепер вони не марнують свій час на дорогу до банківського відділення та у чергах до кас. Натомість вони лише за декілька хвилин сплачують свій рахунок у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО. 
Це просто і надійно!
 


 

Новини за темою

 





 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!