Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Рахунок за електроенергію
​​КИЇВЕНЕРГО впроваджує рахунки для сплати за електроенергію

 Завдяки рахунку Вам більше не потрібно витрачати час на заповнення квитанцій та розрахунок суми до сплати!
 
​ Рахунок за електроенергію стане саме тим документом, що дозволить Вам контролювати стан розрахунків з КИЇВЕНЕРГО: у правій частині міститься розшифровка рахунку, де зазначені усі дані, на підставі яких розраховується сума до сплати — діючі тарифи, показання лічильника, пільга, субсидія. 

​ Якщо Ви сплачуєте за електроенергію суму, що зазначена в рахунку, не виникатиме розбіжностей у нарахуваннях між Вами та КИЇВЕНЕРГО, адже правильність застосування тарифу контролюється на програмному рівні


 Зверніть увагу!  

 

 

Які дані є в рахунку?

   ЛІВА ЧАСТИНА  
повідомлення, що після сплати
рахунка надходить до КИЇВЕНЕРГО
  ПРАВА ЧАСТИНА  
квитанція, що залишається
у Вас після сплати
Рахунку на сплату за електроенергію від КИЇВЕНЕРГО
  1. Ваш тариф на електроенергію у гривні, затверджений відповідною Постановою НКРЕКП, зазначений для кожного з блоків обсягу споживання.
  2. Останні фактичні показання лічильника, зафіксовані за Вашим о/р (зняті контролером, передані АСКОЕ або передані Вами до КИЇВЕНЕРГО). Якщо Ви не передавали показання з моменту зняття контролером, то будуть зазначені останні дані контролера. В такому випадку сума до сплати нараховується виходячи із Вашого середньомісячного споживання.
  3. Показання лічильника, що використані для розрахунку обсягу споживання у розрахунковому періоді. Вказуються показання, які Ви повідомили до КИЇВЕНЕРГО. Якщо показання не передані, то вказуються показання, розраховані виходячи із середньомісячного споживання попередніх періодів.
  4. Різниця між показаннями на початок та на кінець розрахункового періоду (зазначеними в п.3.), за якою розрахована сума до сплати.
  5. Заборгованість – сума заборгованості, що обліковується за Вашим о/р станом на 1 число розрахункового місяця. У разі наявності переплати в рахунку зазначається Переплата та сума зі знаком «мінус».
  6. Нараховано (за розрахунковий період) – сума до сплати згідно з обсягом споживання в розрахунковому періоді.
  7. Оплати/субсидії – кошти, що надійшли на Ваш о/р впродовж розрахункового періоду – Ваші оплати та/або субсидії (в разі наявності).
  8. Усього до сплати – сума до сплати станом на кінець розрахункового періоду. Розраховується так: обсяг, спожитий за розрахунковий місяць помножений на діючий тариф (за блоками споживання) плюс заборгованість або мінус переплата (станом на початок розрахункового періоду) мінус оплати/субсидії, що надійшли впродовж розрахункового періоду.
  9. Сплачую – якщо Ви бажаєте сплатити іншу суму (замість наведеної у графі «Усього до сплати») – зазначте її в лівій та правій частинах рахунка. У разі, якщо Ви здійснюєте розрахунки самостійно, просимо звірити їх в Особистому кабінеті на сайті КИЇВЕНЕРГО. Якщо Ви згодні із сумою до сплати – у графі «Сплачую» продублюйте цю суму.
  10. Показання лічильника – напишіть показання Вашого лічильника станом на 1 число поточного місяця. На їх
    підставі наступного місяця буде здійснене коригування проведених нарахувань та розрахована наступна сума до сплати.
 

Як я можу передати показання?

Будь-яким зручним для Вас способом:
 На сайті за допомогою Особистого кабінету з електроенергії;
​ За номером 1588 в автоматичному режимібез з’єднання з оператором;
​ Через оператора контакт-центру за телефоном 1588 або (044) 202-1588;
​ За допомогою безкоштовного мобільногододатку «КИЇВЕНЕРГО» на базі Android, який наявний у Play Маркет.
 

Розрахунковим періодом для визначення розміру оплати за спожиту електроенергію є календарний місяць (з 1 числа минулого місяця по 1 число поточного місяця). Саме тому важливо щомісяця знімати та повідомляти до КИЇВЕНЕРГО показання електролічильника станом на 1 число місяця.
   Чому важливо зазначати показання електролічильника станом на перше число місяця?

Економте свій час — сплачуйте за електроенергію через інтернет!  
 

​ ВАЖЛИВО 
Повідомляйте КИЇВЕНЕРГО показання лічильника станом на 1 число місяця

Сума до сплати розраховується на підставі показань лічильника.
Розрахунковим періодом для визначення розміру оплати за спожиту електроенергію (згідно з п. 20 ПКЕЕН) є календарний місяць (з 1 числа минулого місяця по 1 число поточного місяця). Саме за цей період КИЇВЕНЕРГО (на підставі показань лічильника) нараховує суму до сплати, і саме тому важливо щомісяця знімати та повідомляти до КИЇВЕНЕРГО показання електролічильника станом на 1 число місяцяЗробити це можна двома способами:



Звідки береться інформація, що відображається у рахунку?

Облік електроенергії, що реалізується клієнтам КИЇВЕНЕРГО, ведеться за допомогою спеціальної розрахункової системи — білінгу. У цій системі зберігаються всі дані про обсяги споживання та розрахунки за електроенергію. Інформація з білінгу використовується для формування рахунків. 

Ви можете отримати доступ до інформації з білінгу та ознайомитися яким чином ведеться облік за Вашим особовим рахунком за допомогою веб-сервісу «Особистий кабінет КИЇВЕНЕРГО». 
 Що таке Особистий кабінет КИЇВЕНЕРГО?

 

Дізнайтеся як формується сума до сплати у Вашому рахунку!

Сума до сплати, що зазначена у Вашому рахунку, формується на підставі таких даних:
  • тариф,
  • попередні та поточні показання лічильника,
  • розрахункові показання (у випадку, коли в Особистому кабінеті немає інформації про попередні та/або поточні показання) станом на перше число місяця,
  • заборгованість/переплата, що обліковується за Вашим о/р станом на перше число поточного місяця,
  • оплати, які надійшли за Вашим о/р впродовж розрахункового періоду,
  • пільга,
  • субсидія.
Вичерпна інформація щодо даних, які використовуються для формування суми до сплати є в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО:
 
Дані, на підставі яких формується сума до сплати в рахунку ​Пункт меню в Особистому кабінеті, де можна знайти детальну інформацію 
 усього до сплати (станом на день перегляду інформації в Особистому кабінеті*) Головна сторінка Особистого кабінету після входу до веб-сервісу
  тариф Кошти=>Тарифи
  попередні показання лічильника Абонкнижка або Товар => Показання
  поточні показання лічильника Товар => Показання => Занести показання
  розрахункові показання (показання лічильника, використані для  розрахунку фактичного споживання електроенергії у           розрахунковому періоді. Застосовуються у випадку, коли в           Особистому кабінеті немає інформації про попередні та/або         поточні показання) Абонкнижка (типи показань:
«Р» — розрахункове показання на 1 число поточного місяця;

«А» — показання, надані Вами;
«К» — показання, зафіксовані представниками КИЇВЕНЕРГО при контрольному зйомі показань, технічній перевірці тощо
)
  Ваші платежі за електроенергію Абонкнижка або Кошти => Платежі  
 пільга Абонкнижка або Товар => Нарахування (колонка «Дотація за пільгою»)  
  субсидія Абонкнижка або Кошти => Платежі  

* Сума до сплати, що відображається в Особистому кабінеті, змінюється протягом місяця. Це відбувається щоразу, коли до розрахункової системи вносяться показання електролічильника, а також (в автоматичному режимі) на другий день місяця, наступного за розрахунковим. Показання можете внести Ви та фахівець КИЇВЕНЕРГО. Якщо у день, коли формується рахунок, показань станом на 1 число поточного місяця немає — використовуються розрахункові показання.
 КИЇВЕНЕРГО нагадує про спрощений механізм призначення субсидій

 

Звідки борг/переплата? 

У рахунку, що Ви отримали, може бути зазначена сума до сплати, що є більшою (або меншою) ніж та, яку Ви очікували побачити. Сума до сплати зазначається у рахунку на підставі даних, що є у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО на день формування рахунку.
 

Сума до сплати, що відображається в Особистому кабінеті, змінюється протягом місяця. Це відбувається щоразу, коли до розрахункової системи вносяться показання електролічильника, а також (в автоматичному режимі) на другий день місяця, наступного за розрахунковим. Показання можете внести Ви та фахівець КИЇВЕНЕРГО. Якщо у день, коли формується рахунок, показань станом на 1 число поточного місяця немає — використовуються «розрахункові показання».

Заборгованість або переплата за спожиту електроенергію виникають через неуніфіковані способи розрахунків сум до сплати, що застосовуються клієнтами. Однак якщо Ви щомісяця контролюєте розрахунки суми до сплати у своєму Особистому кабінеті, таких розбіжностей не виникатиме, а будь-яке незрозуміле Вам нарахування можна відразу відслідкувати та з’ясувати за допомогою форми зворотного зв’язку або за телефоном контакт-центру КИЇВЕНЕРГО: 1588 або 202-1588 (з мобільного). 

Нажаль, деякі комплексні питання щодо розрахунків складно вирішити дистанційно — тому Вам можуть запропонувати відвідати центр обслуговування клієнтів.
 

Якщо Ви не згодні з боргом, що зазначений у рахунку, просимо звернутися до будь-якого центру обслуговування клієнтів для проведення звіряння розрахунків. Візьміть із собою необхідні для цього документи.
  Перелік документів, що знадобляться під час візиту до центру обслуговування

 

Борг або переплата виникають через неправильно зазначені дані 

Це може статися за таких обставин:
 
​Найпоширеніші помилки Приклади помилок
 арифметичні помилки у заповненій вручну квитанції зазначено кількість спожитих кіловат, але сума до сплати не відповідає цій кількості
  невірно застосовується                  тариф змінився тариф на електроенергію, але ще декілька місяців сума до сплати розраховується із застосуванням тарифу, що більше не діє
  здійснено оплату без                      врахування порогових                    значень тарифу з 1 лютого 2011 року діють тарифи, що залежать від кількості спожитих квт•г. При заповненні квитанції вручну тарифи для різних порогових значень не застосовувалися
  неврахований платіж сплачені кошти не надійшли до КИЇВЕНЕРГО
  застосовується пільга, що не          зареєстрована у КИЇВЕНЕРГО при заповненні квитанцій вручну враховувалася пільга, про яку не повідомили до КИЇВЕНЕРГО*
  сплата без врахування                    фактичного обсягу спожитої          електроенергії за допомогою заповненої вручну квитанції сплачується однакова сума за електроенергію без указання/врахування фактичної кількості кВт•г, за які проводиться оплата
  • невірно зазначено показання лічильника  
при знятті фактичних показань лічильника були невірно записані фактичні показання у квитанції на сплату і невірно проведено розрахунок кількості спожитої електроенергії

Пільга, інформацію про яку не внесено до розрахункової системи КИЇВЕНЕРГО і яка не відображається у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО, не може враховуватися при нарахуванні суми до сплати.


 

Перевірити можливу причину виникнення боргу/переплати можна
в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО

Для цього потрібно звірити дані, що є у Вас із даними, що є в Особистому кабінеті.
 
​Найпоширеніші помилки ​Сторінка в Особистому кабінеті, де можна звірити свою інформацію із даними, що є в КИЇВЕНЕРГО
  арифметичні помилки Кошти => Платежі
  невірно застосовується тариф Абонкнижка
  сплата без врахування порогових значень        тарифу Абонкнижка або Кошти => Платежі
  неврахований платіж Кошти => Платежі
  застосовується пільга, що не зареєстрована    у КИЇВЕНЕРГО Товар => Нарахування або Абонкнижка або Головна сторінка Особистого кабінету після входу до системи
  сплата без врахування фактичного обсягу        спожитої електроенергії Абонкнижка або Товар => Нарахування
 

Причини боргу/переплати можуть бути не тільки такими, що зазначені вище. Якщо Вам потрібна допомога у визначенні причини боргу/переплати, зверніться, будь ласка, до будь-якого центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО. На особистому прийомі фахівець центру обслуговування допоможе провести звіряння та визначити причини розбіжностей.
  Перелік документів, що знадобляться під час візиту до центру обслуговування КИЇВЕНЕРГО

  
 

Сума до сплати в Особистому кабінеті відрізняється від суми до сплати, що зазначена у рахунку — чи можлива така ситуація?

Приміром, Ви отримали рахунок із сумою до сплати 30 грн. Того ж дня Ви зайшли до Особистого кабінету і на головній сторінці побачили, що сума Вашої заборгованості — 35 грн.
 
​Що це означає? ​Рахунок формується у певний день місяця на підставі даних, що є у розрахунковій системі у день формування рахунку. Якщо наступного дня до розрахункової системи були внесені фактичні показання лічильника (Вами або фахівцем КИЇВЕНЕРГО) — сума до сплати буде негайно перерахована. Тому цілком можливо, що сума до сплати, яка зазначена у рахунку, відрізняється від суми, що відображається у Особистому кабінеті.
Що з цим робити? Сплачуйте суму, що зазначена у рахунку. Позитивний або негативний залишок буде врахований під час формування рахунку на сплату наступного місяця.
 

Більш детальну інформацію щодо особливостей функціонування розрахункової системи можна знайти у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО у пункті меню Опис => Часті питання.

 

  Корисні посилання
      Як зареєструватися у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО?
      Де можна взяти квитанцію (рахунок) для сплати за електроенергії у відділенні банку?
      Як сплатити за електроенергію онлайн у Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО?


 

Новини за темою

 





 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!