Публічне акціонерне товариство «КИЇВЕНЕРГО» 
Контакт-центр КИЇВЕНЕРГО:
1588 або (044) 202-15-88
Сайт: www.kyivenergo.ua
 

Замовити послугу

Веб-сервіс «Замовити послугу» призначений для побутових споживачів електроенергії

За його допомогою Ви можете:
  відправити заявку на виконання деяких безплатних робіт;
 отримати рахунок для попередньої оплати за проведення платних робіт (підключення та відключення
   електропостачання, експертиза, параметризація, перевірка тощо). Функція тимчасово не діє.

Якщо у переліку послуг немає послуги, що Вам потрібна, на жаль, замовити її онлайн неможна, оскільки потрібна Ваша особиста присутність для оформлення документів. Будь ласка, звертайтеся до будь-якого центру обслуговування.
 


З інших питань звертайтеся, будь ласка:

•  до будь-якого центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО;
  до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО: 1588 або (044) 202-1588;
  з питань несанкціонованих підключень до електромереж телефонуйте на пряму лінію служби безпеки:
   (044) 201-58-65;
  у разі виникнення технічних проблем щодо користування цим веб-сервісом напишіть
   до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО.
 
 
 
Зачекайте, йде перевірка...
Вибачте, такого особового рахунку не існує.
Особливо уважно заповнюйте поле «Особовий рахунок»! Цей номер — ваш ідентифікатор у базі даних. Якщо він буде невірний, ми не зможемо прийняти Вашу заявку до розгляду.
Район  
Якщо за вказаним Вами особовим рахунком не знайдено адреси, повідомте про це контакт-центр КИЇВЕНЕРГО.
Вказуйте тут тільки № корпусу (якщо він є в адресі). № під`їзду зазначати не потрібно.
   
на дату створення заявки кВт·г
Вказуйте тут усі цифри (включно з нулями) без десятих та сотих.
на фрімейлі
Рекомендуємо не використовувати корпоративну пошту або пошту інтернет-провайдерів, а вказувати фрімейли типу @gmail.com, @ukr.net, @mail.ru тощо.
Код оператора — 2 цифри та номер — 7 цифр
без розділових знаків

Складаючи розклад роботи працівників, ми обов’язково враховуємо побажання щодо зручного для Вас часу їх візиту. Однак, у зв’язку з великими обсягами заявок, ми, можливо, будемо змушені запропонувати Вам інший час. Ми повідомимо Вам про це електронною поштою.

Примітки.

  • Якщо обрана послуга є безкоштовною: після оформлення заявки спеціалістом КИЇВЕНЕРГО на Вашу електрону адресу буде направлено копію «Заяви-звернення», де буде вказано детальну інформацію щодо дати візиту працівника КИЇВЕНЕРГО. Заявки оформлюються щоденно (крім суботи та неділі) з 8:00 до 17:00.

  • Якщо обрана послуга є платною: на вказану Вами електронну адресу буде направлено листа із заповненою заявкою та рахунком. Сплатити рахунок можна у будь-якому відділенні банку або на пошті.

    Для замовлення виконання платної послуги необхідно звернутися до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО із роздрукованою заявою-зверненням та сплаченим рахунком, а також паспортом та копією довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.

Проставте нижче відмітку, щоб дати свою згоду ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» на отримання, збереження та обробку внесених Вами персональних даних (ім’я, адреса, особовий рахунок тощо), адже ця інформація необхідна для прийняття та опрацювання Вашої заявки. Згідно з законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI без Вашої згоди будь-які операції з Вашими персональними даними неприпустимі.