Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Постанова НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання»
 
Постановою НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841 затверджено Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання. Документ визначає перелік стандартів і регулює відносини, пов’язані із постачанням електричної енергії згідно з загальними та гарантованими стандартами якості, захистом прав споживачів та наданням енергопостачальником компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання побутовим та юридичним споживачам електроенергії або замовникам (у разі недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж).



Загальні стандарти якості надання послуг з електропостачання

Тип послуги Стандарт
Відсоток робіт, які повинні
бути завершені протягом встановленого часу, %
Перевірка рахунків за спожиту електроенергію, у т.ч.:    
перевірка рахунків на оплату електроенергії для споживачів (крім населення) 5 робочих днів 90
перевірка рахунків на оплату електроенергії для населення  5 днів 98
Вимірювання параметрів якості електричної енергії при їх відхиленні від договірних значень та оформлення двостороннього акта про якість електричної енергії (крім населення) 2 дні 98
Оформлення акта-претензії щодо порушення умов договору
(для населення):
   
прибуття представника електропостачальника для складання акта-претензії щодо порушення умов договору у містах 3 дні 99
прибуття представника електропостачальника для складання акта-претензії щодо порушення умов договору у сільській місцевості 7 днів 99
усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або надання обґрунтованої відмови  10 днів 99
Відповідь оператора кол-центру на дзвінок із черги дзвінків 30 сек  75


У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, енергопостачальник сплачує споживачу (замовнику – у випадку недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж) компенсацію у розмірах, що зазначені нижче. 

Компенсація враховується як авансова плата за спожиту електричну енергію на наступний розрахунковий період, а в разі недотримання гарантованих стандартів під час приєднання до електричних мереж – в перший розрахунковий період після укладення договору про постачання або користування електричною енергією. 
 

Інформація про надання компенсації зазначатиметься в рахунку на оплату електроенергії або в Особистому кабінеті КИЇВЕНЕРГО з електроенергії.
У разі ненадання енергопостачальником компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, споживач електроенергії має право самостійно звернутися до енергопостачальника із заявою за встановленою формою. У разі необґрунтованої відмови у наданні компенсації або залишення заяви без розгляду споживач має право звернутись до НКРЕКП.

Заява про надання компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання