Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Змінюється порядок надання податкових накладних клієнтам, які є платниками ПДВ
 1 січня 2015 року ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» видаватиме податкові накладні  лише в електронному вигляді.

Такий порядок надання податкових накладних затверджений Законом України від 31.07.2014 № 1621-VII
«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України».

Згідно з п. 201.1. ст.201 Податкового кодексу України (в редакції зазначеного Закону), платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому має дотримуватися визначений законодавством порядок реєстрації електронного підпису тієї особи, що уповноважена платником підписувати документи в електронному вигляді.
 

Документ в електронній формі має юридичну силу за умови, якщо він оформлений із дотриманням вимог Закону України від 22.05.2003 р. № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та Закону України від 22.05.2003 р. № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг».



 

Способи отримання податкових накладних від КИЇВЕНЕРГО в електронному вигляді

Шляхом формування електронного запиту до Єдиного реєстру податкових накладних


Для отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, потрібно надіслати в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних.

За цим запитом Ви отримаєте в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді.

Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

За повідомленням Державної фіскальної служби, новий електронний сервіс впроваджується в дослідну експлуатацію з 5 січня 2015 року.


 
 

Через систему електронного документообігу «M.E.Doc-ІS»


Цей спосіб буде зручним для клієнтів, які використовують програмне забезпечення «M.E.Doc-ІS», що включає модуль «Електронний документообіг» (ЕДО).
 
  Детальніше про «M.E.Doc-ІS»


 
 

Через веб-сервіс «М.E.Doc Onlinе»


Якщо Ви користуєтеся не «M.E.Doc-ІS», а іншим програмним забезпеченням для електронного документообігу, Ви можете отримувати податкові накладні через веб-сервіс «M.E.Doc Online» (medoc-ua.com.ua). Це  онлайн-версія комп’ютерної програми «M.E.Doc».

Веб-сервіс впроваджено в експлуатацію в грудні 2014 року. Він є безкоштовним. Єдина умова — одноразова реєстрація в «M.E.Doc Online» за допомогою наявного у Вас електронного цифрового підпису, виданого акредитованим центром сертифікації ключів.
 
   Детальніше про отримання податкових накладних через «M.Е.Doc Online»
   Інструкція з використання «M.Е.Doc Online» 

 
 
За довідками звертайтеся, будь ласка: