Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Мені потрібно повірити лічильник гарячої води. Скільки це коштує? Куди звертатися?

 



Скільки коштує повірка лічильника гарячої води?

Згідно з постановою від 17.10.2014 № 146 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), витрати на повірку квартирних лічильників гарячої води частково включені до структури тарифу на послугу з гарячого водопостачання. Тому в тих будинках, для яких КИЇВЕНЕРГО є виконавцем послуг з гарячого водопостачання та централізованого опалення, повірка лічильників (включаючи демонтаж, монтаж і транспортування лічильників) виконується безкоштовно за рахунок КИЇВЕНЕРГО.   

 

Куди звертатися, щоб замовити безкоштовну послугу повірки без демонтажу лічильника?

КИЇВЕНЕРГО пропонує своїм клієнтам безкоштовну послугу повірки лічильників гарячої води безпосередньо за місцем встановлення (без демонтажу). Для того, щоб замовити таку повірку, будь ласка, надішліть онлайн-заявку або зверніться до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО: 1588 або (044) 202-1588 (для дзвінків з мобільного).
 

​​                                                                Надіслати онлайн-заявку                                                                         

Перед подачею заявки на повірку лічильника (без демонтажу) переконайтеся, будь ласка, що лічильник і сантехніка — справні. Як це зробити описано нижче в таблиці.
 
Що перевірити Що робити, якщо виявлено проблему
1) У лічильника мають змінюватись показання Якщо показання не змінюються, лічильник необхідно замінити. Для цього придбайте та встановіть новий лічильник.
2) На табло лічильника не має бути конденсату Конденсат всередині лічильника призводить до пошкодження лічильного механізму. Тому якщо конденсат є придбайте та встановіть новий лічильник.​
3) Лічильник має бути опломбований пломбою повірника​
(ДП
«Укрметртестстандарт»)
Наявність пломби підтверджує можливість експлуатації лічильника. Якщо на лічильнику пломби немає — його прийом на комерційний облік неможливий. В такому випадку придбайте та встановіть новий лічильник.​
4) Сантехніка системи гарячого водопостачання не повинна протікати Якщо Ваша сантехніка протікає, її необхідно відремонтувати. Для цього зверніться до організації, яка обслуговує Ваш будинок (ЖЕО, ОСББ) та викличте сантехніка. У випадку, якщо неможливо забезпечити ремонт сантехніки, яка протікає, повірку лічильника буде проведено з демонтажем і подальшим монтажем лічильника. Монтаж і демонтаж лічильника безкоштовно проведуть фахівці КИЇВЕНЕРГО.
5) Є вільний доступ до лічильника (необхідно мінімум 15 см вільного місця перед лицьовою частиною лічильника для монтажу повірочного обладнання). У випадку, якщо неможливо забезпечити вільний доступ до лічильника, повірка лічильника може бути проведена з демонтажем і подальшим монтажем лічильника. Монтаж і демонтаж лічильника безкоштовно проведуть фахівці КИЇВЕНЕРГО.

   Якщо лічильник демонтовано, як проводиться облік споживання гарячої води?


 

Що робити, якщо у день повірки немає води

Якщо у день, коли заплановано проведення повірки лічильників, Ви виявили, що у Вас відсутня вода у системі гарячого водопостачання, просимо Вас зателефонувати до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО: 1588 або (044) 202-1588 (для дзвінків з мобільного) та обрати інший зручний для Вас день для проведення повірки.


 

Терміни виконання заявок на повірку лічильників 

Повірка БЕЗ демонтажу лічильника Повірка З демонтажем/монтажем лічильника
Повірка буде виконана впродовж 14 робочих днів після оформлення заявки. За день до візиту майстра Вам зателефонують і узгодять зручний час візиту. Повірка буде виконана впродовж 1 місяця після заявки. За 3 дні до візиту майстра Вам зателефонують і узгодять зручний час візиту.


 

Як отримати документи про проведену повірку?

Повірка БЕЗ демонтажу лічильника Повірка З демонтажем/монтажем лічильника
Впродовж місяця після повірки Ви отримаєте 
кур'єрською службою документи — свідоцтво відповідності приладу обліку нормативним вимогам (сертифікат UCSM) або довідку про його непридатність. Час доставки попередньо узгодять з Вами телефоном.
Ваш лічильник повірять і у ході монтажу лічильника видадуть Вам свідоцтво про повірку. Якщо лічильник не пройде повірку, Вам повернуть несправний лічильник і видадуть довідку про непридатність.


 

Якщо лічильник демонтовано, як проводиться облік споживання гарячої води?

У випадку, якщо лічильник довелося демонтувати для проведення повірки, нарахування за гарячу воду виконуються за середнім денним споживанням за останні 3 місяці.

Приклад. Лічильник було демонтовано для повірки на період з 1 квітня по 10 квітня.
 
  Січень Лютий Березень
За попередні три місяці кількість спожитої гарячої води склала: 3,1 куб.м 2,8 куб.м 3,1 куб.м
Кількість днів в попередніх трьох місяцях: 31 день 28 днів 31 день
Середньоденне споживання за 3 місяці: (3,1 + 2,8 + 3,1) куб.м розділити на  (31+28+31) днів = 0,1 куб.м/день​
Лічильник був демонтований впродовж 10 днів: Загалом за 10 днів буде виставлено рахунок за 1 куб.м гарячої води
(тобто 
10 днів помножити на 0,1 куб.м/день)
 

Після установки лічильника розрахунок необхідно надалі проводити по лічильнику.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Новини за темою

     
 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!