Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь
Особистий кабінет
Якщо Ви отримуєте від КИЇВЕНЕРГО рахунки за гарячу воду та опалення і не можете підключити зазначений в них о/р, причин може бути декілька:   перевірте, чи правильно Ви зазначили о/р – має бути 15 цифр; переконайтеся, що Ви зазначаєте...
Це може статися, якщо Ви ще не сплачували гарячу воду/опалення за рахунком КИЇВЕНЕРГО з 15-значним особовим рахунком (о/р)...
Так, для побутових клієнтів є 2 Особистих кабінети: з електроенергії, з гарячої в...