Особистий кабiнет 3

Натиснiть,
щоб увійти до Особистого кабiнету

Контакти 3

Натисніть,
щоб подивитися контакти

1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Розстрочка на опалення: користуйтеся опаленням взимку — сплачуйте впродовж року

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №744 споживачі послуг з централізованого опалення (ЦО) за бажанням можуть оформити розстрочку: користуватися ЦО взимку, а сплачувати рівними частинами впродовж року: 50% — в опалювальний період та 50% — міжопалювальний. Розстрочка оформлюється тільки тим клієнтам, які не є отримувачами субсидій на оплату житлово-комунальної послуги з ЦО.



Як оформити розстрочку на опалення

  1. Якщо особовий рахунок для сплати за послуги ГВП та ЦО відкритий на Ваше ім’я — зверніться до будь-якого центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО.
  2. Надайте заповнену заяву про розстрочку та пред’явіть паспорт (або документ, що його замінює) для перевірки особистих даних.
  3. Після перевірки наданої інформації (зокрема про відсутність субсидії та неврегульованої заборгованості) КИЇВЕНЕРГО в опалювальний період проводитиме нарахування та надсилатиме Вам рахунки з сумою на 50% меншою від нарахованої суми до сплати. Залишок нарахованої суми (інші 50%) буде відображений в рахунках, які необхідно буде сплатити у міжопалювальний період.


Розстрочка (50% ) входить в суму до сплати

Частина, що залишається для сплати у міжопалювальний період.
 
Особливі обставини Що робити?
1. Є неврегульована заборгованість
за опалення станом
на 01.10.2016
Сплатіть заборгованість або укладіть угоду про реструктуризацію заборгованості, де зазначатиметься графік погашення заборгованості. Детальніше
2. Особовий рахунок відкритий не на Ваше ім’я Заяву про розстрочку має надавати до КИЇВЕНЕРГО виключно особа, на ім’я якої відкритий особовий рахунок.

Якщо Ви хочете переоформити особовий рахунок на себе, необхідно заповнити та надати заяву про приєднання до договору, а також такі документи:
 
  • документ, що підтверджує право власності на житло або право користування житлом певною фізичною особою;
  • паспорт (або документ, що його замінює) власника житла (або особи, що має право на користування житлом);
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номера власника житла (або особи, що має право на користування житлом).
3. Особовий рахунок  обліковується за Вами, але у Вас немає індивідуального договору в паперовому вигляді
 
Оформлювати паперову версію договору про надання послуг з гарячої води та опалення необов'язково, оскільки ці послуги надаються Вам на підставі договору приєднання. Тому просто заповніть та надайте до центру обслуговування КИЇВЕНЕРГО заяву про розстрочку. Також за бажанням Ви можете заповнити та надати заяву про приєднання до договору.
4. Якщо Ви наймаєте квартиру За оформленням розстрочки має звертатися особа, на ім якої відкрито особовий рахунок для послуг з ГВП та ЦО.
5. Ви не можете особисто відвідати центр обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО У разі, якщо:
  • особовий рахунок (для послуг з ГВП та ЦО) відкритий на Ваше ім'я,
  • у Вас немає неврегульованої заборгованості за попередній опалювальний період/періоди станом на 01.10.2016,
  • Ви не отримуєте субсидію на оплату послуги з централізованого опалення,
Ви можете надіслати заяву про розстрочку звичайною поштою за адресою:
01001, м. Київ, пл. І.Франка, 5.
 
   Держава виділяє субсидії для сплати комунальних послуг
   Інформацію щодо субсидій, тарифів та енергоефективності  шукайте на сайті КМУ Teplo.gov.ua  
     або телефонуйте на урядову гарячу лінію 15-45 (працює цілодобово і безкоштовно)

 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!