1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь
Чи працює правильно?
Якщо у Вас виникли сумніви щодо правильності показань електролічильника, Ви можете звернутися до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО з відповідною заявою або ж спробувати перевірити роботу лічильника самотужки. ...
У такому разі Вам слід звернутися з письмовою заявою до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО. П...
Якщо Ви виявили, що прилад обліку електроенергії, який розміщений на сходовій клітці, пошкоджено (на ньому зірвано пломбу, розбито скло чи є сумніви щодо його справності), потрібно негайно повідомити КИЇВЕНЕРГО. ...
На відміну від індукційних лічильників, які не враховували електроенергію, що споживалася приладами низької потужності (радіо, прилади для зарядки мобільних телефонів тощо), нові електронні лічильники враховують абсолютно всю спожиту електричну енергію. ...
Схоже, що під час Вашої відсутності до лічильника приєднався хтось із сусідів. Щоб впевнитися в цьому, зверніться до центру обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО, напишіть заяву для виклику електромонтера.