1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь

Я забув логін і пароль для входу до Особистого кабінету КИЇВЕНЕРГО. Що робити?

Якщо Ви впевнені, що зазначили правильний логін та пароль, але увійти до Особистого кабінету не можете, перевірте, будь ласка:
- чи пройшли Ви процедуру реєстрації до кінця (тобто перейшли по надісланому Вам на електронну пошту посиланню, підтвердивши тим самим правильність Вашої електронної адреси);
- значення мови введення даних (російська, українська, англійська) і регістр букв (верхній або нижній).

Для зміни або відновлення пароля скористайтесь:​
  1.  Формою для відновлення логіну та паролю;
  2. Службою технічної підтримки [email protected];
  3. Номером контакт-центру КИЇВЕНЕРГО 1588 (зі стаціонарного) або (044) 202-15-88 (з мобільного)*
*Фахівець контакт-центру попросить Вас назвати такі дані:
  • номер особового рахунку;
  • адресу;
  • прізвище і'мя та по-батькові власника особового рахунку.
Після цього фахівець контакт-центру закриє старий обліковий запис, і Ви зможете знову зареєструватися у Особистому кабінеті. 
 























 
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!