Теплоенергiя Електроенергiя
Новини
26 листопада 2015

Користувачі Facebook можуть отримати консультацію з нарахувань за тепло, спожите у жовтні, залишивши питання на сторінці КИЇВНЕРГО

Image_ua_bigs
Зростання тарифів на тепло на тлі економічної кризи мотивувало КИЇВЕНЕРГО як соціально відповідальну компанію піти назустріч своїм клієнтам, забезпечивши можливість оплатити тепло, спожите у жовтні так, як вони заплатили б при наявності будинкового лічильника. Реагуючи на численні питання киян щодо сум у платіжках за теплоенергію, спожиту в жовтні, нагадуємо алгоритм нарахувань, застосований у цей період. 

У будинках, де встановлено вузол обліку тепла на системі централізованого опалення, рахунки виставлено за показаннями фактичного обсягу споживання. Клієнтам компанії, в будинках яких встановлені, але ще не прийняті на комерційний облік вузли обліку теплоенергії, в жовтні КИЇВЕНЕРГО надало можливість сплатити фактичний обсяг споживання, а не нормативний (з розрахунку за квадратний метр), як раніше. У застосованому алгоритмі розрахунку обсягу спожитої теплоенергії враховано кількість днів надання послуги, температура навколишнього середовища та проектного теплового навантаження будинку.

Дані про теплове навантаження містить проектна документація, яка є у кожного будинку. Теплове навантаження залежить від розташування будинку та кількості поверхів, матеріалу стін та конструкції системи теплопостачання. 

Якщо у клієнтів виникли питання щодо нарахувань за тепло, спожите у жовтні, КИЇВЕНЕРГО надає можливість отримати оперативне роз'яснення щодо формування платіжок у контакт-центрі: 1588 або (044) 202-15-88 (з мобільного телефону). А користувачам Інтернету, щоб отримати таке роз'яснення, достатньо до кінця листопада надіслати компанії фото платіжки приватним повідомленням на сторінці КИЇВЕНЕРГО у Facebook.