Теплоенергiя Електроенергiя
Новини
27 жовтня 2016

100-тисяч користувачів в Особистому кабінеті з гарячої води та опалення для побутових клієнтів КИЇВЕНЕРГО!

Image_ua_bigs
За 4 місяці, відколи почав працювати Особистий кабінет з гарячої води та опалення для побутових клієнтів, в ньому зареєструвалися 100 446 киян. Це висока оцінка роботи компанії, що свідчить про те, що киянам подобаються ініціативи КИЇВЕНЕРГО, мета яких - зробити побут комфортнішим.

Перш за все, клієнтів приваблює можливість вирішити низку питань щодо нарахувань та розрахунків за теплопостачання онлайн, у зручний для себе час. Також користувачі Особистого кабінету КИЇВЕНЕРГО можуть контролювати нарахування, що здійснюються за їх особовим рахунком, отримати доступ до статистичної інформації про споживання гарячої води та опалення.

Особистий кабінет з гарячої води та опалення діє одночасно з уже популярним Особистим кабінетом з електроенергії, в якому на сьогоднішній день зареєстровано 434 тис. клієнтів. 

«КИЇВЕНЕРГО компанія, яка прагне бути партнером для киян, ми дуже цінуємо зворотний зв’язок від наших клієнтів. І, звісно ж, нас тішить, коли споживачі своїми діями схвалюють ініціативи компанії. Зокрема це стосується останньої нашої інновації - Особистого кабінету з гарячої води та опалення для побутових клієнтів, де вже зареєстровано більше 100 тисяч киян. Дякуємо за довіру», - підкреслив Бушма Є.Ю., комерційний директор КИЇВЕНЕРГО.

Передати показання або зареєструватися/зайти до Особистого кабінету можна на сайті www.kyivenergo.ua у розділі «Для дому-теплоенергія». 



Користування Особистим кабінетом є абсолютно безкоштовним і безпечним: схема реєстрації та ідентифікації користувача на сторінці веб-сервісу не дозволить стороннім особам отримати доступ до інформації щодо вашого особового рахунку.