Теплоенергiя Електроенергiя
Новини
15 серпня 2017

Клієнти КИЇВЕНЕРГО, які не передають показання лічильників гарячої води, отримуватимуть платіжки з розрахунковими нарахуваннями

Image_ua_bigs
Відтепер клієнти, які не передали показання лічильника гарячого водопостачання, отримуватимуть рахунки від КИЇВЕНЕРГО з розрахунковими нарахуваннями. Нагадаємо, минулого місяця такі рахунки вже отримали мешканці Печерського району столиці, які не передали показання лічильника гарячої води. 


Розрахункові нарахування – це сума до сплати, розрахована за середнім споживанням гарячої води протягом трьох останніх місяців з урахуванням кількості діб надання послуги
 
Споживачі, які мають квартині лічильники гарячої води, але тривалий час не передають їхні показання, отримають нарахування по нормі споживання. Тобто, якщо у вашій квартирі встановлено лічильник гарячої води, і ви тривалий час не передавали показання та не надавали доступу до приладу обліку, КИЇВЕНЕРГО нараховуватиме суму до сплати відповідно до Постанови КМУ № 630 п. 11 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, введених в дію Постановою КМУ № 630 від 21.07.2005, як для квартир, що не обладнані квартирними лічильниками гарячої води. Після отримання доступу до квартирних лічильників гарячої води або повідомлення клієнтом показань лічильників ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» відкоригує нарахування відповідно до їхніх фактичних показань. 


 
faqЩоб отримувати квитанції з розрахованою сумою за фактично спожитий обсяг гарячої води, слід протягом останнього тижня кожного місяця передавати показання лічильника будь-яким зручним способом:
  1. в Особистому кабінеті з опалення та гарячої води на сайті для клієнтів
  2. на сторінці входу в Особистий кабінет з гарячої води та опалення, де є доступною функція передачі показань без реєстрації в Особистому кабінеті https://ok-te-home.kyivenergo.ua/send_counters/guest_send_current  
  3. повідомити показання лічильника телефоном Контакт-центру КИЇВЕНЕРГО 15-88 або залишити їх у будь-якому Центрі обслуговування клієнтів: 
 
 
Отримавши квитанції для сплати за гарячу воду з графами для самозаповнення, клієнт може повідомити показання наступними способами:
  • вказати поточні показання у графі правої частини паперового рахунку; 
  • внести показання лічильника при сплаті за послуги через банківські та фінансові установи.
 

Наголошуємо, що борг Києва за опалення і гарячу воду перед КИЇВЕНЕРГО становить майже 3,6 млрд гривень. КИЇВЕНЕРГО не має інших джерел фінансування закупівлі газу та його транспортування, окрім своєчасних та повних розрахунків клієнтів за надані послуги. Сплачені клієнтами кошти зараховуються на спеціальні рахунки, звідки, за встановленим державою алгоритмом, автоматично перераховуються на оплату за газ та його транспортування.

Оскільки порушення фінансової дисципліни клієнтами ставить під загрозу стабільність постачання соціально важливих послуг, звертаємось до усіх киян з проханням своєчасно та в повному обсязі розраховуватись за спожиті послуги.