Теплоенергiя Електроенергiя
Новини
30 квітня 2018

З 2 травня консультації клієнтів з гарячого водопостачання та опалення надають 10 Центрів комунального сервісу та контактцентр 247-4040

З 2 травня 2018 р. з усіх питань щодо централізованого опалення та гарячого водопостачання мешканці столиці можуть звернутись до 10 центрів комунального сервісу (ЦКС).
 
Адреси центрів комунального сервісу
Район
Адреса відділення
Графік роботи відділення
Шевченківський вул. Кирпоноса, 10/8 Пн–Чт: 8:30 –17:30    
 Пт: 8:30–16:15
Шевченківський вул. О. Довженка, 10  
 
 
Пн–Пт: 8:00–20:00
      Сб: 9:00–16:00
Голосіївський просп. Науки, 11
Дарницький вул. К. Заслонова, 22
Деснянський просп. В. Маяковського, 26
Дніпровський вул. Миропільска, 13А
Оболонський пр. Героїв Сталінграда, 57
Подільський просп. Г. Гонгадзе, 20Е
Солом’янський вул. Донця, 21Б
Святошинський вул. Ак. Вернадського, 63А
 
Юридичні клієнти можуть отримати консультації з питань теплопостачання у центрах обслуговування за адресами: вул. Волоська, 42, Будівельників, 25, пр-т Повітрофлотський, 58, Кловський узвіз, 24.
 

Інформаційно-консультаційні послуги з опалення та гарячого водопостачання кияни можуть отримати у контакт-центрі за номером 247-40-40. Лінія працює з понеділка по суботу з 09:00 до 20:00.

Зауважимо, що Особистий кабінет з гарячої води та опалення на сайті для клієнтів буде працювати протягом травня у звичайному режимі – кияни зможуть сплатити за спожиті послуги онлайн.

Звертаємо увагу, зміни в обслуговуванні клієнтів з питань теплопостачання пов’язані з тим, що 30 квітня 2018 р. закінчується договір між ПАТ «Київенерго» та київською міською владою на управління тепловим комунальним майном. «Київенерго» максимально сприяє міській владі та комунальному підприємству у передачі майна і переведенні персоналу. Загалом потрібно передати майже 90 тис. об'єктів і перевести 7,5 тис. осіб персоналу, задіяного в обслуговуванні теплових мереж, в комунальне підприємство «Київтеплоенерго».