З 2 травня 2018 р. з усіх питань щодо
централізованого опалення та гарячого водопостачання мешканці столиці можуть звернутись до 10 центрів комунального сервісу (ЦКС).
Адреси центрів комунального сервісу
Район
|
Адреса відділення
|
Графік роботи відділення
|
Шевченківський |
вул. Кирпоноса, 10/8 |
Пн–Чт: 8:30 –17:30
Пт: 8:30–16:15 |
Шевченківський |
вул. О. Довженка, 10 |
Пн–Пт: 8:00–20:00
Сб: 9:00–16:00 |
Голосіївський |
просп. Науки, 11 |
Дарницький |
вул. К. Заслонова, 22 |
Деснянський |
просп. В. Маяковського, 26 |
Дніпровський |
вул. Миропільска, 13А |
Оболонський |
пр. Героїв Сталінграда, 57 |
Подільський |
просп. Г. Гонгадзе, 20Е |
Солом’янський |
вул. Донця, 21Б |
Святошинський |
вул. Ак. Вернадського, 63А |
Юридичні клієнти можуть отримати консультації з питань теплопостачання у центрах обслуговування за адресами:
вул. Волоська, 42, Будівельників, 25, пр-т Повітрофлотський, 58, Кловський узвіз, 24.
Інформаційно-консультаційні послуги з опалення та гарячого водопостачання кияни можуть отримати у контакт-центрі за номером 247-40-40. Лінія працює з понеділка по суботу з 09:00 до 20:00.
Зауважимо, що
Особистий кабінет з гарячої води та опалення на сайті для клієнтів буде працювати протягом травня у звичайному режимі – кияни зможуть сплатити за спожиті послуги онлайн.
Звертаємо увагу, зміни в обслуговуванні клієнтів з питань теплопостачання пов’язані з тим, що 30 квітня 2018 р. закінчується договір між ПАТ «Київенерго» та київською міською владою на управління тепловим комунальним майном. «Київенерго» максимально сприяє міській владі та комунальному підприємству у передачі майна і переведенні персоналу. Загалом потрібно передати майже 90 тис. об'єктів і перевести 7,5 тис. осіб персоналу, задіяного в обслуговуванні теплових мереж, в комунальне підприємство «Київтеплоенерго».